Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 07:Ρύθμιση θεμάτων εταιρείας «Ελληνικό Α.Ε.»Σχόλιο του χρήστη Kωνσταντίνος Μαχαίρας | 24 Φεβρουαρίου 2012, 19:38
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Ελληνικό μπορεί να επαναλειτουργήσει ο αεροδιάδρομος και να ιδρυθεί το 1ο Μητροπολιτικό Αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας. Η δραστηριότητα της Γενικής Αεροπορίας κακώς συγχέεται με την λειτουργία του Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο ναι μεν εξυπηρετεί κάποιο κομμάτι αυτής (VIP Flights), αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες της Γενικής Αεροπορίας. Ένα πολύ καλό παραδειγμα δραστηριότητας Γενικής Αεροπορίας είναι οι εγκεκριμένοι από την ΕΕ Αεροπορικοί Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί, οι οποίοι στην ουσία δεν έχουν αεροπορική βάση, γιατί ναι μεν χρησιμοποιούν το Αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων το οποίο καθότι στρατιωτικό ανακάμπτει την ανάπτυξη τους σε καθημερινή βάση. Οι Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί αυτοί έχουν επι το πλείστον πελατειακό κοινό από το εξωτερικό κι αν είχαν μια πραγματική βάση θα ήταν σε θέση να προσελκύσουν ξένες επενδύσεις & συνεργασίες, εισροή συνναλάγματος στην χώρα & προφανώς επιπλέον οφέλη πέραν των αεροπορικών καθώς οι φοιτητές τους έχουν ανάγκη καταλυμμάτων, υπηρεσίες σίτησης κοκ. Επαναλαμβάνω πως οι αεροπορική εκπαίδευση είναι μόνο μια από τις δραστηριότητες που θα μπορουσαν να αναπτυχθούν σε ένα αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας στο Ελληνικό. Ο "Αεροτουρισμός" είναι ακόμα ένας, οι εταιρείες συντήρησης αεροσκαφών ένας άλλος, ένα σωστό Ελικοδρόμιο Αθηνών ένας τρίτος... Τα οφέλη & οι συνέργειες είναι πολλαπλά (όπως η άμεση σύνδεση με την μαρίνα) και αξίζει το κόπο η εταιρεία Ελληνκό ΑΕ να τα μελητήσει. Εκπροσωπώ εταιρεία του χώρου & προφανώς παραμένω στην διάθεση σας για περαιτέρω πληροφορίες επί του θέματος.