Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 10:Πρόγραμμα ΗΛΙΟΣΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Γρηγοριάδης | 25 Φεβρουαρίου 2012, 03:51
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Γιαννιτσιώτη. Επίσης δεν υπάρχει πρόβλεψη για μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών σε δημόσιες εκτάσεις που θα "παραχωρούνται" και πρόβλεψη για ελάχιστο ποσοστό κέρδους για το ελληνικό δημόσιο . Η χώρα μας θα βγει λιγότερο κερδισμένοι απ'όλους, αφού α) τα φωτοβολταϊκά συστήματα αγοράζονται από το εξωτερικό, συνεπώς οι πιθανοί Γερμανοί επενδυτές θα στείλουν τα λεφτά τους ξανά στη Γερμανία και οι εγχώριοι θα χειροτερέψουν το εμπορικό μας ισοσύγιο β) οι ξένοι θα παράγουν φθηνή ενέργεια και δεν ορίζεται ελάχιστη τιμή πώλησης, συνεπώς π.χ. θα μπορούν να την πουλάνε ελάχιστα σε εταιρεία της Γερμανίας, η οποία με τη σειρά της θα την πουλάει σε κανονικές τιμές. γ) οι εγχώριοι επενδυτές δεν καλύπτονται σε σχέση με την ελάχιστη τιμή πώλησης, συνεπώς μια "υποτίμηση" της αξίας του ρεύματος αυτομάτως οδηγεί σε απώλεια χρημάτων, ενώ και πάλι θα είναι κερδισμένοι οι εισαγωγείς και οι ξένες εταιρείες παραγωγής των μηχανημάτων. Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ήθελε το νομοσχέδιο να προσφέρει στη χώρα, τότε η "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ" θα έπρεπε να παράγει τα φωτοβολταϊκά σε συνεργασία με εγχώρια πανεπιστήμια/ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα και να έχει ως προϋπόθεση για όσους συμμετέχουν να αγοράζουν τα φωτοβολταϊκά από αυτή. Θα έπρεπε επίσης ΤΙΜΙΑ να καθορίζεται η τιμή του ρεύματος σε βάθος χρόνου, γιατί οι επενδύσεις αυτές χρειάζονται μακρύ διάστημα απόσβεσης. Αυτό όμως για να γίνει πρέπει να δούμε μακροχρόνια τις ανάγκες της χώρας κάτι που ποτέ δεν έχει συμβεί στην ελλάδα και ούτε πρόκειται γιατί όλα γίνονται βιαστικά και στο πόδι.