Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του ΕλληνικούΣχόλιο του χρήστη Ευάγγελος | 27 Φεβρουαρίου 2012, 15:31
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο φαίνεται να οδεύει προς τη σωστή κατεύθυνση. Καθορίζει κάποιους γενικούς όρους και κάνει ρητή αναφορά στους περιορισμούς που έχουν τεθεί, χωρίς όμως να περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες των επενδυτών (και αρχιτεκτόνων) στην διαμόρφωση των προτάσεών τους. Είναι θετικό ότι το νομοσχέδιο δεν αναλώνεται στον καθορισμό όλων των πιθανών λεπτομερειών, δίνοντας περισσότερες δυνατότητες παρουσίασης προτάσεων ιδιαίτερα πρωτοποριακών. Η πρόβλεψη για κατασκευή ψηλών κτηρίων μπορεί μάλιστα να αποδώσει και σημαντικά οφέλη. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνουν σημαντικές και εμβληματικές κατασκευές, χωρίς να αυξηθεί υπερβολικά η κάλυψη. Έτσι και χώροι πρασίνου μπορούν να δημιουργηθούν και οι προυποθέσεις για την συντήρηση τους θα υπάρχουν, αφού οι ιδιοκτήτες των κτηριακών εγκαταστάσεων θα φροντίζουν και τον περιβάλλοντα χώρο χώρις να επιβαρύνονται δυσανάλογα. Βέβαια αυτά τα οφέλη (και ειδικά η χαμηλότερη κάλυψη) μπορούν να προκύψουν μόνο αν αναφερόμαστε σε πραγματικά ψηλά κτίρια και όχι σε 10όροφα - 12όροφα που απλά θα εξέχουν λίγο πιο πάνω από την υπόλοιπη θάλασσα τσιμέντου. Πιστεύω ότι αν οι προβλέψεις του νομοσχεδίου υλοποιηθούν και τα έργα προχωρήσουν (πράγμα που μένει να αποδειχθεί), τα οφέλη τόσο για τις γύρω περιοχές όσο και για ολόκληρη την Αθήνα και την Αττική θα είναι τεράστια!