Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του ΕλληνικούΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 27 Φεβρουαρίου 2012, 15:24
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H αξιοποίηση του Ελληνικού είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την Ελλάδα. Να δείξουμε οτι υπάρχει ένα κράτος που μπορεί να σχεδιάζει για το μέλλον με προϋποθέσεις ανάπτυξης και και σεβασμού προς το περιβάλλον. Είναι καιρός να δημιουργηθεί ένας σύγχρονος αστικός πυρήνας, ικανός να έλξει σοβαρές επιχειρήσεις και κεφάλαια ταυτόχρονα με ένα όμορφο και λειτουργικό πάρκο. Γιατί, ας το παραδεχτουμε, είναι τραγικά ουτοπικό να ζητάς μια τέτοια έκταση να γίνει όλη πάρκο. Δεν υπάρχει περίπτωση να συντηρηθεί χωρίς εσοδα από δραστηριότητες και γρήγορα θα καταλήξει σαν τα υπόλοιπα πάρκα της Αθήνας - βρώμικο, μισοκατεστραμμένο και, αναπόφευκτα, επικίνδυνο. Τα περί ανοικτών αγρών, μποστανιών και λοιπών αυτοδιαχειριζόμενων συλλογικοτήτων τα αφήνω ασχολίαστα. Και για όσους θεωρούν οτι η πρόβλεψη για μεγάλου ύψους κτίρια μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολές, απαντώ οτι κανονικά η απαίτηση τους θα έπρεπε να είναι για κτίρια μεγαλύτερου ύψους και μικρότερου ίχνους. Διαβάζω για κτίρια 3 ορόφων (δέκα μέτρα) και ανατριχιάζω, λες και πρόκειται για χωριουδάκι και όχι για ένα από τα σημαντικότερα αστικά φιλέτα της ευρώπης. Μα δέκα μέτρα!; Με ανώτατο όριο τα 50 μέτρα (τίποτα τεράστιο δηλαδή) θα είχαμε μόλις το 20% της προτεινόμενης κάλυψης και ανάλογη αύξηση των ελεύθερων χώρων. Γι' αυτό θα έπρεπε να παλεύετε κύριοι!