Αρχική Νεος Οικοδομικός ΚανονισμόςΆρθρο 01:ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Γιάννησ θεοδοσάκησ Δικηγόροσ | 5 Μαρτίου 2012, 14:54
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο κείμενο , πρόλογο , τησ δημόσιασ ( ποσοτικά ? ) διαβούλευσησ αναφέρεται ότι ο νεοσ... νόμοσ αυτόσ είναι , κατα το δυνατόν , σύντομοσ , δεν αφήνει περιθώρια για διαφορετικέσ ερμηνείεσ και ασάφειεσ ....κλπ , Το ίδιο άλλωστε αναφέρεται , ίδια γραφή , και στην αρχή τησ αιτιολογικήσ έκθεσησ. Γιατί λοιπόν αλλάζει το άρθρο 1 ? , Το νυν άρθρο 1 αποτελείται από 5 γραμμέσ , το προτινόμενο αποτελείται από 11 γραμμέσ ( με αόριστεσ νομικέσ έννοιεσ ) καθώσ κάποιοι τεχνοκράτεσ , σκόπιμα , πάλυ κυνηγούν την τελειότητα θα μπορούσε να πεί κανείσ , Δεν είναι όμωσ μόνο αυτό πρέπει αφενόσ να δικαιολογήσουν την λέξη " Νέοσ " ?? , και αφετέρου τάχα να πείσουν , αλήθεια ποιοί τον σύνταξαν ( είναι αλήθεια αυτό που ακούγεται περί εταιρίασ συμβούλων... = γραμματείσ και φαρισαίοι , και ποιά είναι αυτή ? ) για τισ νέεσ ( από την αλλοδαπή ) ορολογίεσ και για τουσ νέουσ ορανοξύστεσ ... ενδεικτικά. Κάντε το εξήσ πείραμα : Διαβάστε το νυν άρθρο , και μετά διαβάστε και το προτινόμενο και ρωτήστε τον εαυτό σασ : Τι κατάλαβα από αυτό που διάβασα ? Είναι δηλαδή πολλάκισ , ασφαλήσ ένδειξη , ότι όταν δεν καταλαβαίνουμε γραμματικά ένα κείμενο , με την πρώτη ή δεύτερη ανάγνωση , τότε ένα πράγμα συμβαίνει : Είναι αντι-γραφή , όχι χάρη πρωτότυπησ ζωγραφικήσ = γράφω την ζωή , και αυτόσ που το έγραψε και ο ίδιοσ δεν καταλαβαίνει τι λέγει διότι δεν είναι κτήμα δικό του. Το νυν άρθρο , γραμμένο φιλοσοφικά δια τησ γηγενήσ σκέψησ , καλύπτει τα πάντα , δεν πρέπει να αλλάξει , αλλά άλλοσ άνεμοσ φυσά τώρα : Τησ Ανάπτυξησ και τησ Ανταγωνιστικότητασ.. , Φαίνεται ότι και ο νομοθέτησ ( οι γνώσεισ του ) έχει πάρει δάνειο και του λένε να υπογράψει " Νέα " σύμβαση περί γνώσησ ... για να αποπληρώσει το δάνειο.. , μόνο που βέβαια με τα δάνεια γνώσεισ δεν αγοράζονται. Θα έρθει ώρα και χρόνοσ που κάποιοι σοφοί νομικοί θα ονομάσουν τον αυτό νόμο ωσ εξήσ : " ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ " διότι , για τουσ γνωρίζοντεσ....είναι καινο-τομία όταν οικοδομείσ ή καταλύεισ και την προτέρα όψη εναλλάσεισ ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΝΕΟ ΠΡΑΓΜΑ , οριοθετημένο , ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ. Επ ευκαιρία δε : Τι μασ λέγει πλέον το κείμενο , πρόλογοσ , τησ δημόσιασ διαβούλευσησ ωσ προσ την εικόνα των ελληνικών πόλεων : κατακερματισμόσ ιδιοκτησιών - όπου καμιά οικοδομή δεν είναι ίδια με την άλλη - και μια χαοτική σύνθεση. Κατ'αρχήν το οικοδόμημα διαμορφώνεται ανάλογα με την όψη του οικοπέδου. Δηλαδή μασ πείραξε ξαφνικά ( ? ) το ανόμειο ? , γιατί , κατα αυτούσ , πρέπει όλεσ οι οικοδομέσ να είναι όμοιεσ ? Για να λησμονήσουμε την ιστορία μασ ( αρχιτεκτονική κλπ ) αφενόσ και αφετέρου , να κάνουμε όμοια οικοδομήματα και ενεργά.. , όμοια ,όπωσ τα λένε πολεοδομικά τετράγωνα ? = Το σύστημα τησ κυψέλησ ( δείτε από πάνω σε αεροφωτογραφίεσ , βόρειων ευρωπαικών κυρίωσ αλλοδαπών πόλεων , για να καταλάβετε ) , μα όμωσ αλήθεια δεν είναι ότι και η μέλλισα στην κυψέλη αφήνει το μέλι που το λαμβάνει όμωσ απο τα λολούδια ? Αχ Ελληνική φύση , τι κόμπλεξ κατωτερότητασ αλήθεια έχουν κάποιοι φράγκοι με εσένα και την διαφορετικότητα σου. Και τι αλήθεια θα συμβεί σε ένα σεισμό με αυτά τα ενεργά πολεοδομικά τετράγωνα , μήπωσ θα λειτουργήσει δηλαδή η θεωρία του ντόμινο ? Μα ο έλληνασ είναι εκ φύσεωσ κινητικό , με έκφραση , άτομο λόγω χώρου και τόπου , όχι στατικό , και διαθέτει και ωραιοτάτη φύση - περιβάλλον για να το επισκέφτεται και όχι να αντικρύζει την κυψέλη - τσιμεντένια φυλακή. Μου αρέσει δε που κάποιοσ στην παρούσα διαβούλεση προτείνει την διδακτορική διατριβή του , αεροφωτογραφίεσ , ιστορικό και περιπτωσιολογία , και με επίβλεψη πολλών καθηγητών.. , παραδέχεται όμωσ ότι στισ χώρεσ του νότου το σύστημα αυτό δεν καρποφώρησε και ιδίωσ στην χώρα μασ καθώλου ούτε από τουσ πολίτεσ μα και ούτε από τουσ εργολάβουσ , γιατί άραγε ? Πολλά μεταπτυχιακά έχουν κάνει , αλλά από ελληνική πραγματικότητα και ιστορία ουδέν μελετούν και μετά θέλουν ( ? ) να λέγονται έλληνεσ , μάλλον ενυπάρχει κρίση , όχι στον λαό , πολιτισμικήσ ταυτότητασ και τα έργα και οι σχέψεισ είναι αντιγραφέσ και όχι ζω-γραφιέσ.