Αρχική Νεος Οικοδομικός ΚανονισμόςΆρθρο 10: Κίνητρα για την περιβαλλοντική αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής σε πυκνοδομημένες και αστικές περιοχέςΣχόλιο του χρήστη Διαμαντόπουλος Δημήτρης, Αρχιτέκτων | 6 Μαρτίου 2012, 01:35
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 10 § 1 : Αυτά τα κίνητρα δεν ενδείκνυται να ισχύουν για όλα! Κάποια από τα οικόπεδα που είναι πολλαπλάσια της κατά κανόνα αρτιότητας, είναι ακατάλληλα ή βρίσκονται σε περιοχές στις οποίες αυτό που θα προσφερθεί με αυτήν την ρύθμιση δεν χρειάζεται, διότι σήμερα έχουν ανθρωποκεντρική κλίμακα και ομοιογενή κατάσταση που θα μπορούσε να διαταραχθεί. Εξάλλου η αρτιότητα σε πολλές περιοχές είναι πολύ μικρή και έτσι τέτοια οικόπεδα είναι εύκολο να προκύψουν, με αποτέλεσμα: 1. Να αυξηθεί σε μεγαλύτερη έκταση ο συντελεστής δόμησης 2. Να αυξηθεί σποραδικά το ύψος, συχνά ανεπίτρεπτα σε στενούς δρόμους που είναι ήδη βεβαρημένοι. Έχω την γνώμη ότι οι περισσότερες από αυτές τις ρυθμίσεις καλό είναι: α. να δοκιμαστούν β. να ισχύσουν για κατάλληλες περιοχές που πρώτα είναι «υπό ανάπλαση» και θα ωφεληθούν γ. η κάθε περίπτωση να συνοδεύεται από έκθεση με επιπτώσεις στα άμεσο περιβάλλον και να παίρνει προέγκριση – γενικά και ειδικά ως προς την θέση του κτηρίου προς την ρυμοτομική γραμμή και τα όμορα κτήρια, και ως προς το τελικό ύψος. Όταν το οικόπεδο δεν κρίνεται κατάλληλο ο πρόσθετος συντελεστής δόμησης να εγκρίνεται προς μεταφορά. Τα ίδια κρίνω ότι πρέπει να ισχύσουν και για τις παραγρ. γ και δ. Ως προς την παρ. ε προτείνω να μην επιτρέπονται τυφλές όψεις.