Αρχική Αυθαίρετη δόμηση 2Άρθρο 11: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντοςΣχόλιο του χρήστη dpxs-km | 25 Απριλίου 2013, 09:58
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 31: Επίσης συμφωνούμε με τα ήδη αναρτημένα σχόλια: α) της ανάγκης να προκύπτει με σαφήνεια, η ευχέρεια των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων να δεσμεύουν προσωπικό και μηχανικά μέσα των ΟΤΑ, με σχετική Απόφαση εκτελεστού χαρακτήρα του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης και συμπληρώνουμε ότι θα πρέπει να ισχύσει ανάλογη πρόβλεψη και για την υποχρέωση εκπόνησης των απαιτούμενων μελετών κατεδάφισης από τεχνικές υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα, σχετικές με το αντικείμενο. Επίσης στη περίπτωση ανάθεσης του έργου της κατεδάφισης (εργολαβία), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για τα Δημόσια Έργα, να θεσμοθετηθεί ανάλογη πρόβλεψη, για την υποχρέωση συνδρομής των σχετικών με το αντικείμενο τεχνικών υπηρεσιών. β) της ανάγκης να αποσαφηνιστεί η διαδικασία έκδοσης της απαιτούμενης «Απόφασης Κατεδάφισης» του δήμου, και να αποσταλεί πρότυπο σχέδιο της Απόφασης, στις αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων. Τονίζεται ότι μετά την ισχύ των νομοθετικών διατάξεων που επιτρέπουν την «τακτοποίηση» αυθαιρέτων, σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να δρομολογείται κατεδάφιση σύμφωνα με το ΠΔ 267/98, χωρίς να προηγηθεί η Απόφαση Κατεδάφισης του δήμου (καθώς αυθαίρετα τα οποία σύμφωνα με το ΠΔ 267/98 είναι «τελεσίδικα» κατεδαφιστέα, μπορούν κάλλιστα να έχουν ήδη «τακτοποιηθεί» με τις ισχύουσες σήμερα διατάξεις).