Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την παρ.1 περ. γ’ : Τελικά, πόσα ίδια τοπογραφικά διαγράμματα επισυνάπτουμε στα συμβόλαια; Το τοπογραφικό του 651/1977 είναι ένα και επιβάλλεται να επισυνάπτεται από τις διατάξεις του Ν.651/1977 για πωλήσεις οικοπέδου ή αγροτεμαχίου μετά η ανευ κτισμάτων (πλην αγροτεμαχίων σε ΄΄καθαρά αγροτικές περιοχές΄΄, παρότι ουδέποτε αυτές καθορίστηκαν νομίμως). Το τοπογραφικό που συνοδεύει τη βεβαίωση είναι άλλο ένα και επιβάλλεται να συνοδεύει τη βεβαίωση του Ν.4014/2011, σύμφωνα με το Νόμο αυτό (και το νέο Νόμο). Να αρκεί η προσάρτηση ενός τοπογραφικού διαγράμματος. Για την παρ. 1 περ. γ’ : Για ποιο λόγο στα εντός σχεδίου πόλεως ακίνητα ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΑΘΕΙ οριζόντιες/κάθετες ιδιοκτησίες, να απαιτείται εξαρτημένο τοπογραφικό που θα συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού, ενώ το τοπογραφικό αυτό είχε εξαιρεθεί και δεν απαιτείτο να συνοδεύει τη βεβαίωση, με το άρθρο 49 παρ.3 του Ν.4042; Όταν και πράξη εφαρμογής υπάρχει και τα εντός σχεδίου ακίνητα είναι τοπογραφημένα πολλές φορές, λειτουργεί ήδη Κτηματολογικό Γραφείο στην περιοχή και πιθανόν και άδεια οικοδομής μπορεί να έχει εκδοθεί; Με τη συνεχή οικονομική επιβάρυνση του πολίτη για το ίδιο ακίνητο για το οποίο έχει πληρώσει ήδη πολλές φορές, το αποτέλεσμα θα είναι να σταματήσουν οι χαριστικές δικαιοπραξίες και να αντικατασταθούν πλήρως από διαθήκες. Εκτός κι αν κάποια στιγμή απαιτήσετε και για την τελευταία βούληση του προσώπου να επισυνάπτει στο έγγραφο της, ως προαπαιτούμενο, εξαρτημένο τοπογραφικό. Για την παρ. 1 περ. γ’ : Νομίζω πως ήδη από το Ν.4030/2011, ο στόχος ήταν σαφής. Η δημιουργία του Εθνικού Κτηματολογίου με την οικονομική επιβάρυνση των πολιτών. Κατόπιν δε τούτου και αφού όλοι καταλαβαίνουμε ότι πια δεν υπάρχει επιστροφή σε όσα γνωρίζαμε πριν το Ν.4030 (νομίζω πως πρέπει να δούμε την πραγματικότητα ως έχει), ως ελάχιστη ένδειξη καλής θέλησης του ΥΠΕΚΑ προτείνω τουλάχιστον όπου υπάρχει ήδη λειτουργούν Κτηματολογικό Γραφείο ή σχέδιο πόλης ή οικισμών προ του 23 ή οικισμών κάτω των 2000 κατοίκων και πλην των περιπτώσεων που ορίζονται στο άρθρο 5 του Ν.651/1977, να μην προσαρτάται τοπογραφικό διάγραμμα της παρ.1 εδ. γ’ του άρθρου 3 του νέου Νόμου.