Αρχική Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου ΑνάπτυξηςΆρθρο 06:ΕΙΔΙΚΕΣ – ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΡΑΓΙΑΣ | 17 Ιουλίου 2013, 22:16
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο Γ1 β, θα πρέπει να προστεθεί και η Κύμη. Είναι παραδοσιακός, πολύ όμορφος οικισμός και θα πρέπει να συμπεριληθεί στον τουρισμό Κρουαζιέρας. Στην παράγραφο Γ2, τουρισμός με σκάφη αναψυχής, θα πρέπει να ενταχθούν ο Νότιος και ο Βόρειος Ευβοικός Κόλπος. Διαθέτει φυσικά λιμάνια, τεχνητά λιμάνια, δυνατότητες ελλιμενισμού σκαφών κατά την χειμερινή περίοδο, το ναυπηγείο Χαλκίδος, και ειδικά η Αμάρυνθος και η Ερέτρια έχουν τη δυνατότητα για κατασκευή μαρίνας ή καταφύγιο τουριστικών σκαφών στον Ευβοικό Κόλπο. Επομένως σε αυτές τις περιοχές της Αμαρύνθου και της Ερέτριας που βρίσκονται σε απόσταση 4 Ν.Μ. περίπου και μπορουν οι υποδομές της μίας περιοχής να βοηθήσουν την άλλη, αλλά και να ανακουφίσουν την όποια κίνηση σκαφών αναψυχής, π.χ. λόγω καιρού, ίσως θα πρέπει να επαναδιατυπωθεί η πρόταση για την απόσταση. Την ίδια δυνατότητα έχουν η Αμάρυνθος και η Ερέτρια για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων. Σημαντικό είναι επίσης η ανάπτυξη ακτοπλοίας μεταξύ των ένθεν και ένθεν ακτών της Εύβοιας και της Αττικής. Στην παράγραφο Ε1 για το γκόλφ, θα πρέπει να ενταχθεί και η περιφερειακή ενότητα Ευβοίας.