Αρχική Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου ΑνάπτυξηςΆρθρο 03: ΟΡΙΣΜΟΙΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΛΑΒΕΡΗ | 20 Ιουλίου 2013, 09:03
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις για υιοθέτηση στο ειδικό πλαίσιο για τον τουρισμό. Άρθρο 03: ΟΡΙΣΜΟΙ Στην παράγραφο 6β, θα πρέπει να προστεθεί στους οργανωμένους Υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων και η υποπαράγραφος βστ στην οποία θα συμπεριλαμβάνει και τις περιοχές που έχουν ανακηρυχθεί κατά το παρελθόν τουριστικοί τόποι με Προεδρικά διατάγματα. Αυτό πρέπει να γίνει γιατί υπάρχουν τουριστικές περιοχές στις οποίες η δεν έχει αρχίσει ή δεν έχει ολοκληρωθεί ο πολεοδομικός σχεδιασμός, (με ευθύνη του κράτους). (Στις περιοχές αυτές ανήκει η Αμάρυνθος και η Ερέτρια). Άρθρο 04: ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Στις περιοχές με περιθώρια ανάπτυξης ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού, στην παράγραφο Β1, θα πρέπει να συμπληρωθεί στο Β.1.8 στην περιοχή της Δίρφυς και η περιοχή της Σέττας - Ξηροβουνίου. Έτσι θα πρέπει να αναφέρεται Β.1.8 : Δίρφυς - Σέττα - Ξηροβούνι. Στην περιοχή της Σέττας υπάρχει το υπαίθριο θέατρο του αείμνηστου ηθοποιού Παπακωνσταντίνου, ξενοδοχείο 4****, ενοικιαζόμενα δωμάτια, πολλές ταβέρνες. Το σημαντικό όμως είναι το απαράμιλης ομορφιάς τοπίο, με Ελατοδάσος, στο οποίο υπάρχουν πολλές διαδρομές που χρησιμοποιούν οι ορειβάτες. Υπάρχει καταβόθρα, σπήλαιο, πηγές,περιοχή που οι κηνυγοί επισκέπτονται σε καθημερινή βάση από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Κοντά βρίσκεται υπό κατασκευή το φράγμα Μανικίων - Σέτας, που θα αποτελέσει ένα άλλο τουριστικό προορισμό. Η Σέττα σε υψόμετρο 700μ. διαθέτει άριστο κλίμα, ενώ αποτελεί τόπο επίσκεψης λόγω της συχνής χιονόπτωσης, αλλά και τη διατήρηση του χιονιού ορισμένες φορές ως το Μάιο. Υπάρχει η δυνατότητα για κατασκευή χιονοδρομικού κέντρου. Αποτελεί ίσως την πιο κοντινή απόδραση από την Αθήνα. Στις ορεινές περιοχές στην παράγραφο Ε, θα πρέπει να μειωθεί το υψόμετρο από τα 800μ. που αναφέρει στα 700μ. Κατ΄αυτό τον τρόπο θα συμπεριληφθούν σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί, που για λίγα μέτρα μένουν εκτός της διαβάθμισης. Άρθρο 06:ΕΙΔΙΚΕΣ – ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Στην παράγραφο Γ1 β, θα πρέπει να προστεθεί και η Κύμη. Είναι παραδοσιακός, πολύ όμορφος οικισμός και θα πρέπει να συμπεριληθεί στον τουρισμό Κρουαζιέρας. Στην παράγραφο Γ2, τουρισμός με σκάφη αναψυχής, θα πρέπει να ενταχθούν ο Νότιος και ο Βόρειος Ευβοικός Κόλπος. Διαθέτει φυσικά λιμάνια, τεχνητά λιμάνια, δυνατότητες ελλιμενισμού σκαφών κατά την χειμερινή περίοδο, το ναυπηγείο Χαλκίδος, και ειδικά η Αμάρυνθος και η Ερέτρια έχουν τη δυνατότητα για κατασκευή μαρίνας ή καταφύγιο τουριστικών σκαφών στον Ευβοικό Κόλπο. Επομένως σε αυτές τις περιοχές της Αμαρύνθου και της Ερέτριας που βρίσκονται σε απόσταση 4 Ν.Μ. περίπου και μπορουν οι υποδομές της μίας περιοχής να βοηθήσουν την άλλη, αλλά και να ανακουφίσουν την όποια κίνηση σκαφών αναψυχής, π.χ. λόγω καιρού, ίσως θα πρέπει να επαναδιατυπωθεί η πρόταση για την απόσταση. Την ίδια δυνατότητα έχουν η Αμάρυνθος και η Ερέτρια για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων. Σημαντικό είναι επίσης η ανάπτυξη ακτοπλοίας μεταξύ των ένθεν και ένθεν ακτών της Εύβοιας και της Αττικής. Στην παράγραφο Ε1 για το γκόλφ, θα πρέπει να ενταχθεί και η περιφερειακή ενότητα Ευβοίας. Άρθρο 07: ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Στις υποδομές θα πρέπει να γίνει ειδική αναφορά στα στρατιωτικά αεροδρόμια της Τανάγρας και της Ελευσίνας, τα οποία θα μπορούν να δέχονται πτήσεις charter. Θα πρέπει να προβλεφθεί ο μετασχηματισμός τους, στην επόμενη 10ετία, ώστε να αποτελέσουν περιφερειακά, low cost, αεροδρόμια της Αθήνας που θα εξυπηρετήσουν τους τουριστικούς προορισμούς της Εύβοιας και της Κορινθίας. Ταυτόχρονα θα εξασφαλιστούν χρήματα συντήρησης των αεροδρομίων αυτών από τα έσοδα αυτά, και όχι από τον κρατικό προυπολογισμό. Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τροποποίηση της σύμβασης για το Ελευθέριος Βενιζέλος.