• Παράγραφος 2 ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ----------------- «Το ΔΣ του Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π. είναι εννεαμελές (9) και συγκροτείται με απόφαση τoυ Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, αποτελείται δε από τον Πρόεδρο και οκτώ (8) τακτικά μέλη. Ο Πρόεδρος και δύο (2) τακτικά μέλη ορίζονται, με τους αναπληρωτές τους, με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Από ένα (1) μέλος και ο αναπληρωτής του ορίζονται με απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Ένα (1) μέλος προτείνεται από την Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ), ένα (1) από το Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ), ένα (1) από κοινού από τις περιβαλλοντικές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) και ένα (1) από το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών και Αγοράς (Ε.Σ.Κ.Α.), με τους αναπληρωτές τους.». ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ (Ε.Ε.Α.Α.) ------------------------------------------------------------- «Το ΔΣ του Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π. είναι δεκαμελές (10) και συγκροτείται με απόφαση τoυ Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, αποτελείται δε από τον Πρόεδρο και οκτώ (8) τακτικά μέλη. Ο Πρόεδρος και δύο (2) τακτικά μέλη ορίζονται, με τους αναπληρωτές τους, με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Από ένα (1) μέλος και ο αναπληρωτής του ορίζονται με απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Ένα (1) μέλος προτείνεται από την Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ), ένα (1) από το Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ), ένα (1) από κοινού από τις περιβαλλοντικές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), ένα (1) από το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών και Αγοράς (Ε.Σ.Κ.Α.), με τους αναπληρωτές τους και ένα (1) μέλος που εκπροσωπεί τα εγκεριμένα συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης μετον αναπληρωτή του.». ΣΧΟΛΙΑ ------ Η σύνθεση του Δ.Σ. του ΕΟΕΔΣΑΠ καλύπτει (πρέπει να καλύπτει) την εκπροσώπηση όλων των κοινωνικών εταίρων. Με αυτόν τον τρόπο ικανοποιούνται πρωτογενώς οι ανάγκες συμμετοχής, πληροφόρησης και συναίνεσης όλων των ενδιαφερομένων. Αυτή ήταν και η άποψη του νομοθέτη του Νόμου 2939/01, όπως προκύπτει και από τη σύνθεση της ΕΠΕΔ για τη μεταβατική περίοδο μέχρι τη λειτουργία του ΕΟΕΔΣΑΠ. Δεν έχει προκύψει κάποιος λόγος που προκαλεί την τροποποίηση αυτή, δηλαδή τη μείωση της αντιπροσωπευτικής εκπροσώπησης στο ΔΣ του ΕΟΕΔΣΑΠ. Αντίθετα, η λειτουργία της ΕΠΕΔ για 8 χρόνια απέδειξε ότι η συμμετοχή των εμπλεκομένων παραγόντων ήταν πολύ χρήσιμη και παραγωγική.