Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 22 – Περιοχές Αμιγούς Κατοικίας (κατηγορία 1)Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ (Α-Μ) | 3 Φεβρουαρίου 2014, 15:59
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να σας επσημανω την χρηση των φροντιστηριων και ενισχυτικών μαθημάτων και ξένων γλωσσών με δυναμικότητα έως 75 μαθητων που όχι μονον ταιριάζει αλλα και επιβάλλεται σε περιοχες αμιγούς κατοικίας αφου πολλά παιδιά φοιτουν σε τέτοια φροντιστήρια τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης . Αφού στην χρήση της αμιγούς κατοικίας περιλάμβάνεται η πρωτοβαθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί οχι και τα αντίστοιχα φροντιστήρια? Επίσης συμφωνώ με τον συνάδελφο οτι όποια αλλαγή γίνει ή περιλειφθεί στις χρήσεις πρέπει να ισχύσει και στις ήδη πολεοδομημένες περιοχές αφού δεν ειναι δυνατόν μέσα απο την νομοθεσία να δημιουρούνται καλές και κακες περιοχές. ΟΙ ΝΌΜΟΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΟΥΝ ΙΣΌΤΙΜΑ ΤΟΥς ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ Ή ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.