Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 09 – Θεσμικό Πλαίσιο Παράλληλων Αδειοδοτήσεων και ΕγκρίσεωνΣχόλιο του χρήστη Μαρία Φραντζή | 8 Φεβρουαρίου 2014, 23:57
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώντας με τις παρατηρήσεις της Χριστίνας Μπεζαντέ περί του χρόνου και της διαδικασίας δημοσιοποίησης για τις περιπτώσεις που εμπίπτουν στο άρθρο 9, η παρ. 7α οφείλει να χάσει το δυνητικό της χαρακτήρα, με την παρακάτω διατύπωση: 7.α) Για το σκοπό αυτό με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Εσωτερικών, Πολιτισμού και Αθλητισμού συγκροτείται στο ΥΠΕΚΑ ειδική μονάδα γνωμοδοτήσεων και έκδοσης των παράλληλων εγκρίσεων με την συμμετοχή υπαλλήλων από όλα τα συναρμόδια Υπουργεία. Επίσης στη παρ. 10 αναφέρεται: «….Σε περίπτωση όπου οι απαιτούμενες εγκρίσεις δεν έχουν εκδοθεί εντός της ως άνω προβλεπόμενης προθεσμίας θα εκδίδεται η πράξη όλων των σχετικών εγκρίσεων με Κοινή Υπουργική Απόφαση των συναρμόδιων Υπουργών και σύμφωνα με γνώμη των κεντρικών υπηρεσιών των συναρμόδιων Υπουργείων η οποία αποστέλλεται στον αιτούντα για την ολοκλήρωση του σχεδιασμού». Αν οι γνωμοδοτήσεις/εγκρίσεις δεν ολοκληρώνονται από τις επιμέρους υπηρεσίες των συναρμόδιων Υπουργείων γιατί αυτό θα συμβεί με τις κεντρικές; Τι θα προσφέρει στο δημόσιο συμφέρον, τη δημοκρατική νομιμότητα, αλλά και το επιχειρησιακό κομμάτι ο συγκεντρωτισμός της ΚΥΑ; Προτείνεται, εφόσον έχουν απαρχής τηρηθεί όλες οι προϋποθέσεις δημοσιοποίησης και διαφάνειας και δεν έχουν εκκρεμούν αντιρρήσεις πολιτών, φορέων ή/και υπηρεσιών, η παρέλευση της προβλεπόμενης προθεσμίας να θεωρηθεί ως έγκριση.