Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 43 – Μεταβατικές ΔιατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΤΣΑΡΙΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 12 Φεβρουαρίου 2014, 16:53
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εφόσον ο νόμος αυτός στοχεύει στον εκσυγχρονισμό της νομοθεσίας για τις χρήσεις γης και στην ανάπτυξη της οικονομίας θα πρέπει να περιληφθεί άρθρο που καταργεί από τη δημοσίευση του νόμου όποιες εξαιρέσεις έχουν επιβληθεί, με αποσπασματικές αποφάσεις, σε αρτηρίες και συλλεκτήριες οδούς του οδικού δικτύου των Δήμων που απαγορεύουν κάποιες από τις χρήσεις του Πολεοδομικού Κέντρου και της Γενικής Κατοικίας στα οικοδομικά τετράγωνα με πρόσοψη επί αυτών. Παρατηρείται το φαινόμενο σε άξονες που ονομάζονται ή λειτουργούν ως Εθνικοί οδοί και που διέρχονται μέσα από πόλεις, για παράδειγμα Εθνική οδός Πύργου-Κυπαρισσίας, και ειδικά στα εντός σχεδίου οικοδομικά τετράγωνα με πρόσοψη επί των οδών αυτών να έχουν επιβληθεί εξαιρέσεις οι οποίες εξυπηρετούν άγνωστα συμφέροντα και αποκλείουν την ανάπτυξη της περιοχής. Αν με το άρθρο 43 παρ.7 γίνεται προσπάθεια να δωθεί λύση σε τέτοια χρόνια προβλήματα, τότε θα πρέπει αυτό να αναφέρεται ρητά σε Εθνικές οδούς και όχι στο πλάτος των κεντρικών οδών και να γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στην κατάργηση των όποιων εξαιρέσεων.