Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 24 – Περιοχές Πολεοδομικού Κέντρου – Κεντρικής Λειτουργίας Πόλης (κατηγορία 3)Σχόλιο του χρήστη Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων | 13 Φεβρουαρίου 2014, 15:26
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα τελευταία έτη κατά τα οποία έλαβε χώρα η συντριπτική πλειοψηφία των επενδύσεων σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αυτά έχουν περιοριστεί να λειτουργούν μόνο σε χρήσεις γης χονδρεμπορίου, ΒΙΠΕ & ΒΙΟΠΑ. Αιφνίδια ανατροπή αυτού του κανόνα εύλογα θα οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό υπέρ των νεώτερων επιχειρήσεων και άρα θα επιδεινώσει τα πολύ σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας που ήδη παρατηρούνται στον κλάδο των ΚΤΕΟ, με τις προφανείς συνέπειες στην ποιότητα των ελέγχων. Καθώς από την καλή λειτουργία των ΚΤΕΟ εξαρτάται άμεσα και καθοριστικά η τεχνική κατάσταση πλέον των 8 εκατομμυρίων κυκλοφορούντων οχημάτων και άρα η οδική ασφάλεια και καθώς δεν παρατηρούνται προβλήματα προσέγγισης από τους καταναλωτές στις υφιστάμενες μονάδες (περί τις 160 ανά την επικράτεια) δεν πρέπει λοιπόν να ανατραπεί η υφιστάμενη κατάσταση. Οι πρωτοβουλίες του Υπ. Περιβάλλοντος απεναντίας, θα πρέπει να επικεντρωθούν στα συναρμόδια Υπ. Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να ξεκινήσουν επιτέλους σε έκταση οι έλεγχοι για ΚΤΕΟ στο δρόμο, αλλά και μηχανογραφικά, καθώς τουλάχιστον 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως δεν περνούν ΚΤΕΟ.