Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 22 – Περιοχές Αμιγούς Κατοικίας (κατηγορία 1)Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Δ. | 13 Φεβρουαρίου 2014, 20:16
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικά το νομοσχέδιο είναι πολύ καλό.Λύνει προβλήματα χρόνων που όλοι έχουμε ταλαιπωρηθεί και εμείς ως μηχανικοί και οι πολίτες, που προσπαθούν να βγάλουν άκρη με τις περιουσίες τους. Την παρ. 7 τη θεωρώ επιτέλους πολλή δίκαιη, γιατί αυτό που γίνεται σε αυτή τη χώρα δεν έχει προηγούμενο.Δεν μπορεί κεντρικός δρόμος σε κάποιο σημείο του να είναι γενικής κατοικίας και λίγο πιο μετά η περιοχή να γίνεται αμιγής.Δηλ. ο ιδιοκτήτης του οικοπέδου, το οποίο βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο, να μη μπορεί να το κάνει τίποτα πέρα από κατοικία και ο δύστυχος πολίτης που θα μείνει σε αυτήν την κατοικία να μη μπορεί να βρει ποτέ την ησυχία του γιατί ακριβώς δίπλα η χρήση είναι γενικής, οπότε έχει πολλή κίνηση και φασαρία.Οπότε με την παραπάνω παρ. το πρόβλημα λύνεται και ίσως για να μη δημιουργηθεί πάλι τέτοιο πρόβλημα σε άλλο δρόμο της γειτονιάς να πρέπει να διευκρινυσθεί ότι αυτή η δυνατότητα δίνεται σε Ο.Τ. και συγκεκριμένα σε οικόπεδα αυτών που έχουν πρόσωπο σε κεντρικό δρόμο.Είναι απλή λογική, αλλά και αρχιτεκτονική παράλληλα, γιατί διαβάζω κάποια σχόλια για σχεδιασμούς κλπ. Συμφωνώ απολύτως ότι πρέπει να γίνουν πολεοδομικοί σχεδιασμοί, αλλά κάποια πράγματα είναι πολύ απλά και μπορούν να λυθούν και με ένα νόμο.Τα συγχαρητήριά μου στον συντάσσοντα και σε αυτόν που είχε την απλή από τη μία, αλλά τόσο δύσκολη και περίπλοκη για κάποιους άλλους ιδέα.