• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΟΣ' | 15 Ιανουαρίου 2010, 13:00

    Συμπληρώνοντας το προηγούμενο σχόλιό μου θέλω να προσθέσω το εξής: Για μένα, πρέπει να υπάρχει ΕΝΑ μόνο μέτρο το οποίο, μαζί με την συνάφεια του βασικού τίτλου σπουδών (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΙ Η ΑΕΙ), θα πρέπει να υπάρχει για να διασφαλίζει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ την καταλληλότητα κάποιου να γίνει ενεργειακός επιθεωρητής και είναι το εξής: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΕ ΤΕΙ Η ΑΕΙ ΣΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ) ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ!!!! Με τον τρόπο αυτόν: 1) Δεν αποκλείεις και δεν διαχωρίζεις του μηχανικούς σε ΤΕΙτζίδες και ΑΕΙτζίδες και άρεις τι όποιες διαφορές στη μόρφωσή του «νομίζεις» ότι υπάρχουν 2) φιλτράρεις όλους τους ΑΕΡΙΤΖΙΔΕΣ που θέλουν να μπούν στον κλάδο αυτόν μόνο και μόνο για να συμπληρώσουν το εισόδημά τους και κρατάς αυτούς που πραγματικά το θέλουν 3) Σου δίδεται η δυνατότητα να παρέχεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία εκμεταλλευόμενος αυτούς που πραγματικά γνωρίζουν και ερευνούν το αντικείμενο σε ΤΕΙ και ΑΕΙ και όχι τους ΔΥΝΟΣΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΤΕΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ!!!! 4) Αποκεντρώνεις την εκπαιδευτική διαδικασία των ενεργειακών επιθεωρητών σε όλα τα σχετικά ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας με όλα τα παρεπόμενα θετικά κοινονικοοικομικοδιαχειριστικά οφέλη για το κράτος και τις τοπικές κοινωνίες 5) Δίνεις την εντύπωση ενός κράτους που θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά επί του θέματος εστιάζοντας στην ουσία και όχι ενός κράτους που προσπαθεί να στήσει ένα σύστημα που θα βασίζεται σε πεπλεγμένους διαύλους και σχέσεις μεταξύ οργανισμών, υπηρεσιών ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ κέντρων εξουσίας ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΙΔΗ ΠΡΟΤΕΊΝΩ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ 2 ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΟΟ: 1) ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΑΡΧΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ 2) ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΛΠ, ΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ. ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ? ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ? ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ? ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ? ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ? ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗ? ΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ? ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΤΕΕ!!! AS SIMPLE AS THAT, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!!!! ΤΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΔΙΑΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ: ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΠΕΛΑΤΙΑΚΟ, ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!! ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΑ GREEK STATISTICS ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!!!