Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 43 – Μεταβατικές ΔιατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 14 Φεβρουαρίου 2014, 21:28
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι απόψεις των Συλλόγων μας επί του Κεφαλαίου Γ΄ Χρήσεις Γής «κατηγορίες & περιεχόμενο» του σχεδίου νόμου του ΥΠΕΚΑ που έχει αναρτηθεί προς διαβούλευση είναι οι ακόλουθες: Το αντικείμενο Χρήσεις Γής «κατηγορίες & περιεχόμενο» πρέπει να συνεχίσει να αποτελεί θέμα ρυθμιζόμενο με Προεδρικό Διάταγμα όπως μέχρι τώρα (ΦΕΚ 166 Δ /87 το ισχύον, 81/1980 το προισχύον ) ως άλλωστε είχε επιχειρηθεί από το ΥΠΕΚΑ στις αρχές του 2012. Οι λόγοι που επιβάλλουν την δια ΠΔ ρύθμιση είναι πολλοί & σοβαροί μεταξύ δε αυτών ο προβλεπόμενος έλεγχος από το ΣΤΕ ( Γνωμοδότηση) προ της εκδόσεως του ΠΔ. Η δια νόμου ρύθμιση λαμβανομένου υπ’οψιν & του περιεχομένου των επί μέρους κατηγοριών & ιδιαίτερα εκείνων της «αμιγούς» & « Γενικής» κατοικίας ( άρθρο 22 & 23 του σχεδίου νόμου) σε συνδυασμό προς τις μεταβατικές διατάξεις αλλά & τα αναφερόμενα στη Παράγραφο «Β» γ άρθρων 22 , 23, & 24 & την Παράγραφο 7 του άρθρου 43 είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν σε ανεπίτρεπτες πολεοδομικές καταστάσεις δυσχερώς ή ουδόλως αναστρέψιμες με ότι αυτό συνεπάγεται. Ως προς τις επί μέρους διατάξεις του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ «Γ» του σχεδίου νόμου Ο επιχειρούμενος προσδιορισμός του περιεχομένου των κατηγοριών & ιδιαίτερα εκείνων της αμιγούς κατοικίας (άρθρο 22) της Γενικής κατοικίας (άρθρο 23) & του Πολεοδομικού κέντρου (άρθρο 24) δεν μας βρίσκει σύμφωνους γενικώς αλλά & ειδικότερα (Συνοικίες ΑΔΑΜΩΝ & Ν. ΚΗΦΙΣΙΑΣ) διότι προστίθενται & στις τρείς αυτές κατηγορίες επιβαρυντικές για το περιβάλλον & τους όρους διαβιώσεως, χρήσεις που αναιτίως θα οδηγήσουν σε ανατροπή ενός πολεοδομικού σχεδιασμού της Πόλεώς μας του οικιστικού περιβάλλοντος που έχει προκύψει από μια προσπάθεια που υπερβαίνει τον αιώνα που είναι προιόν όχι μόνο σειράς επισταμένων πολεοδομικών μελετών & αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου της Πόλεώς μας αλλά & ελέγχων τόσο από τα αρμόδιο όργανα που ΥΠΕΧΩΔΕ (ΟΡΣΑ, ΔΠΕΧ, ΚΣΧΟΠ) αλλά & του ΣΤΕ. Είμαστε προφανώς τελείως αντίθετοι προς την επιχειρούμενη με το άρθρο 43 παραγρ 7 αυτόματη επιβολή χρήσεων Γενικής κατοικίας ως τις προσδιορίζει το άρθρο 23 του σχεδίου νόμου & μάλιστα για το σύνολο των Ο.Τ που έχουν πρόσωπο στον Αυτοκινητόδρομο ορισμένα Ο.Τ των οποίων εισχωρούν (λόγω μεγέθους & σχήματος) βαθιά μέσα στον δομημένο ιστό κατοικίας. Το θέμα αυτό είχε απασχολήσει σοβαρά το ΔΠΣΧ & το ΚΣΧΟΠ & οδήγησε σε περιορισμό των ιδιοκτησιών που είχαν πρόσωπο μέχρι του ισχύοντος κατά κανόνα αρτίου του 2000. τμ. Οι χρήσεις στα Ο.Τ των Συνοικιών μας που έχουν πρόσωπο στον αυτοκινητόδρομο πρέπει, ως έχει αποφανθεί & προτείνει με σειρά αποφάσεων το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλεως αλλά & η Διοικητική Δικαιοσύνη (ΣΤΕ ΔΕΑ) να παραμείνουν ως προσδιορίστηκαν με το ΠΔ του Φεβρουαρίου του 1993 (ΦΕΚ 142 Δ 93 παράγραφος 5 α & β του άρθρου 2. Σε συμπέρασμα: => Το Κεφάλαιο «Γ» ( Χρήσεις Γής) του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου πρέπει να αποσυρθεί εκ του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου & να επανέλθει προς διαβούλευση ως σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος όπως είχε γίνει με το σχέδιο ΠΔ στην αρχή του 2012. Οι παρατηρήσεις επεξηγήσεως που συνόδευαν την κάθε κατηγορία αυτό το σχέδιο ΠΔ όχι μόνο απέτρεπαν την ανατροπή της υφιστάμενης πολεοδομικής σχεδιάσεως αλλά παρείχαν την απαιτούμενη ευχέρεια προσαρμογής των πολεοδομικών κριτηρίων ως προς τις συνθήκες της κάθε περιοχής & το όραμα της κάθε Πόλεως. => Οι χρήσεις Γής στα Ο.Τ που έχουν πρόσωπο στον Αυτοκινητόδρομο πρέπει να παραμείνουν ως έχουν δηλ. προσδιορίζονται με το ΠΔ. 142/Δ/93 άρθρο 2 παραγρ. 5 α & β. Με εκτίμηση ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΗΦΙΣΟΣ, Πλατάνων 21, Αδάμες, Κηφισιά, 14564 ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΡΜΙΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ, Ναυπλίου 20, Αδάμες , Κηφισιά, 14564 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ , ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ 28, ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ