Αρχική Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμούΆρθρο 01: Επανακαθορισμός στοιχείων τιμολόγησης ηλεκτρικής ενέργειας λειτουργούντων σταθμών ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑΣχόλιο του χρήστη Σταύρος Μαρινάκης | 10 Μαρτίου 2014, 23:47
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, Θα ήθελα να πω ότι δεν υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, ορθή συνάρτηση του ευήκοα σκοπού του σ/ν με τα μέσα για την επίτευξή του, που είναι η αναπροσαρμοσμένη τιμολόγηση της ηλεκτρικής ενέργειας όπως αυτή παρουσιάζεται στον προτεινόμενο πίνακα, με αποτέλεσμα να δίδεται η εντύπωση ότι επιχειρείται πρόχειρη επίλυση του προβλήματος εις βάρος συγκεκριμένων επενδυτών. Ειδικότερα, όπως προκύπτει και από αναλύσεις προλαλίσαντων, αδικούνται κατάφορα λόγω του μη τεχνοκρατικού τρόπου προσέγγισης, οι P/V επενδυτές των ετών 2012 και μεταγενέστερα, διότι ενώ οι αρχικές τους επενδύσεις είναι ελαφρώς μικρότερες ανά μονάδα παραγόμενης ισχύος(καθώς η απόκτηση παγίων υπολογίζεται στο 2011), σε σχέση με τις αυτές επενδύσεις προγενέστερων του 2012 ετών, εντούτοις οι μειώσεις των τιμολογίων είναι δυσανάλογες καθώς ανάγονται στο χρόνο απόσβεσης, πολύ δε περισσότερο στο χρόνο διάρκειας της σύμβασης. Η αδικία αυτή εντείνεται περισσότερο αν αναλογισθούμε και το γεγονός ότι οι επενδύσεις προ του 2012 κατά πάσα πιθανότητα έχουν ήδη επιδοτηθεί και ενδεχομένως αποσβεσθεί σε πολύ μεγάλο μέρος τους. Συναφώς, αδικούνται επίσης οι μικροί P/V επενδυτές, σε σχέση με τους αγρότες P/V επενδυτές και σε σχέση με τους επενδυτές άλλων μορφών ενέργειας, διότι η απόκτηση πάγιων στοιχείων (ανά μ.μ.) είχε γι αυτούς παραπλήσιο κόστος. Πέραν των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψιν σας ότι οι από το 2012 και μεταγενέστερα P/V επενδυτές, δεν επικαρπούνται τελικά των 2/3 του τζίρου τους (χαράτσι+νέα μείωση + Φ.Ε. = 67%), οπότε το υπόλοιπο 33% ίσα που καλύπτει τα λειτουργικά (8%) και τραπεζικά (δανεισμού 25%)έξοδα. Δηλαδή, με άλλα λόγια, έμμεσα πλην όμως σαφέστατα, απαλλοτριώνεται με αυτό το σ/ν, το αρχικό απόθεμα- κομπόδεμα- επενδυτικό κεφάλαιο του επενδυτή υπέρ τρίτων και η επιχείρηση θα λειτουργεί χωρίς κέρδος για το μισό τουλάχιστον συμβατικό χρονικό διάστημα . Επομένως καταλύεται κάθε έννοια εμπορικού δικαίου (άνιση μεταχείριση μεταξύ επιχειρήσεων), αστικού και συνταγματικού δικαίου (φορολογική διάκριση μεταξύ πολιτών) και οι οργανωμένες προσφυγές από όλους εμάς του θιγόμενους στα αρμόδια Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια θα είναι μονόδρομος, ώστε να αμβλυνθούν τα μείζονα προβλήματα επιβίωσής μας. Κατόπιν τούτων παρακαλείσθε για την τροποποίηση του υπόψη πίνακα τιμών προς το ορθό, καθώς επίσης και για τη συμμετοχή των λοιπών συμβαλλόμενων μελών (ΛΑΓΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, Τράπεζες) για την επίτευξη του σκοπού του σ/ν. Με τιμή Σταύρος Μαρινάκης, Χανιά 10/03/2014.