Αρχική Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμούΆρθρο 02 – Δημόσια ενίσχυση – Κριτήρια υπαγωγής στις διατάξεις του άρθρου 1Σχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Μακρόπουλος | 11 Μαρτίου 2014, 23:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κε Υπουργέ, Παρακαλώ θερμά λάβετε υπόψη σας τις κάτωθι απλές αλλά ουσιαστικές παρατηρήσεις : 1. στα μη διασυνδεδεμένα νησιά όλα τα πάρκα έχουν μέγιστη ισχύ 70 kw, δηλαδή τα σταθερά έξοδα κατασκευή των πάρκων είναι αυξημένα κατά 42% σε σχέση με ένα πάρκο ισχύος 100kw (σταθερά έξοδα κατασκευής νοείται το κόστος αρχικής αίτησης, περιβαλλοντολογικής αδειοδότησης, περίφραξης, χωματουργικών εργασιών, ηλεκτρολογικού πίνακα, όρων σύνδεσης, συναγερμού, κλπ). Όλα τα παραπάνω συμμετέχουν κατά 30% στο κόστος κατασκευής άρα το συνολικό κόστος κατασκευής είναι αυξημένο κατά τουλάχιστον 10%. 2. Το κόστος αρχικής μεταφοράς των υλικών και κατασκευής είναι σημαντικά αυξημένο λόγω απόστασης και χρησιμοποίησης πλοίου ή αεροπλάνου. Επίσης η μετέπειτα παρακολούθηση και συντήρηση, για τους ανωτέρω λόγους , είναι πιο ακριβή. Το ίδιο είναι να πηγαίνεις πχ στην Μυτιλήνη για μια βλάβη , κόστος απλής μετάβασης 400€ (αεροπορικό εισιτήριο, διανυκτέρευση , ενοικίαση αυτοκινήτου), και να πηγαίνεις σε 30΄στην Θήβα με κόστος 20€; Για τον σκοπό αυτό στα μη διασυνδεδεμένα νησιά το αρχικό FIT ήταν τουλάχιστον 10% αυξημένο σε σχέση με το διασυνδεδεμένο δίκτυο. Για ποιο λόγο αυτή η διαφορά μηδενίστηκε; Παρακαλώ να διορθωθεί το λάθος.