Αρχική Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμούΆρθρο 01: Επανακαθορισμός στοιχείων τιμολόγησης ηλεκτρικής ενέργειας λειτουργούντων σταθμών ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑΣχόλιο του χρήστη Μ. Καλυ | 12 Μαρτίου 2014, 17:58
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόταση μου είναι να γίνει πιο δίκαια η κατανομή των μειώσεων. Να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα για τον υπολογισμό του IRR και να αναπροσαρμοστούν οι τιμές για διάστημα ικανό να αποσβεστούν τα έξοδα εγκατάστασης. Στην συνέχεια αφού αποσβεστούν τα έργα να δοθούν σε όλους πολύ κοντινές τιμές με αυτές που είχαν στη σύμβαση συμψηφισμού. Με αυτόν τον τρόπο και η τρύπα καλύπτετε και όλοι έχουν ίση μεταχείριση από το Νόμο. --------------------------------------- Σχολιάζοντας την εισαγωγική έκθεση του νομοσχεδίου πρέπει να επισημάνω ότι : 1. Ενώ είναι σαφής η χρήση κάποιας μεθοδολογίας για τον υπολογισμό των μειώσεων, δεν παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Με τον τρόπο αυτό η διαδικασία καταλήγει να είναι τελείως αδιαφανής. 2. Στο νομοσχέδιο δεν παρουσιάζεται κάποιος αυτοματισμός στους λογαριασμούς πληρωμής των ΑΠΕ ώστε να εξασφαλίζονται σε βάθος χρόνου οι διορθωτικές ενέργειες που απαιτούνται για την συνεχή κάλυψη του. Με συνέπεια να μην εξασφαλίζονται ότι οι τιμές που έχουν υπολογιστεί είναι ικανές να καλύψουν τους λογαριασμούς ΑΠΕ σε βάθος 20ετίας με ενδεχόμενο να χρειαστούν και άλλες μειώσεις Είναι αναγκαίο να θεσμοθετηθεί αυτόματος μηχανισμός μείωσης ή αύξησης του Ειδικού τέλους ΑΠΕ 3. Είναι άδικο να αντιμετωπίζονται οι εγκαταστάσεις από Φ/Β στέγης με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζονται οι επιχειρήσεις. Διότι οι επιχειρήσεις διέθεσαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και Χρηματοδοτήθηκαν από τράπεζες για να βγάλουν κέρδος γνωρίζοντας τις ενδεχόμενες επιπτώσεις. Ενώ ο μη επιτηδευματίας πολίτης, ήθελε να εξασφαλίσει ένα σταθερό έσοδο και εμπιστεύθηκε το Νομοθετικό πλαίσιο που η παρούσα ηγεσία του υπουργείου είχε θεσμοθετήσει από το 2009. 4. Δεν λαμβάνεται υπόψη σας στη μεθοδολογία υπολογισμού ενός οικιακού Φ/Β επάνω στη σκεπή: - τη δυσκολία της εγκατάστασης, - τις σκιάσεις που δημιουργούνται - τις αποκλίσεις από τον ιδανικό προσανατολισμό, θέματα που δεν υπάρχουν στην εγκατάσταση ενός Φ/Β πάρκου 5. Δεν σέβεται τη φιλοσοφία των προηγούμενων νόμων που λάμβαναν υπόψη τις δυσκολίες κατασκευής ενός Φ/Β στέγης δίνοντας καλύτερη τιμή σε σχέση με τα Φ/Β πάρκα. Οι οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται στις μεγάλες εγκαταστάσεις δίνουν ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τα Φ/Β στέγης, και για το λόγο αυτό οι τιμές των Φ/Β στέγης θα πρέπει να είναι αρκετά υψηλότερες όπως είχαν από την αρχή διαμορφωθεί. Είναι άδικο να μειώνεται το έσοδο που έχει υπολογίσει ο πολίτης για να ζήσει την οικογένεια του κατά 40 -50 % στην πλειονότητα τον περιπτώσεων Φ/Β στέγης 30.000 εγκαταστάσεις από τις 45.000. Όσο αφορά τον πίνακα του άρθρου 1 βασίζεται σε αναλύσεις των συλλόγων μεγάλων Φωτοβολταϊκών Πάρκων οι οποίοι υπολογίζοντας ένα IRR με τον τρόπο που τους συμφέρει καταδικάζουν τους υπόλοιπους παραγωγούς φωτοβολταϊκής ενέργειας σε τεράστιες μειώσεις, Από την ισχύουσα νομοθεσία τα «Φ/Β στέγης αναφέρεται σε πολίτες μη επιτηδευματίες. Κύριος στόχος είναι η «έγχυσή της ενέργειας στο Δίκτυο στο πλαίσιο επίτευξης των στόχων για τη διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που τίθενται από το κοινοτικό δίκαιο.