Αρχική Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 30 – Οργάνωση Συστήματος ΜεταφορώνΣχόλιο του χρήστη δημοτικη κινηση πολιτων ΝΑΥΜΑΧΗΑ | 2 Απριλίου 2014, 10:40
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επέκταση της γραμμής σταθερής τροχιάς LRT (ελαφρύ μετρό) θεωρούμε ότι είναι η βέλτιστη λύση για τη σύνδεση της Σαλαμίνας με το Πέραμα, τον Πειραιά και την Αθήνα και είναι σαφώς προτιμητέα περιβαλλοντικά από την οδική ζεύξη. Μία λύση που θα μειώσει το χρόνο και την ευκολία μετάβασης θα ανακουφισει τους εργαζομενους εκτος Σαλαμινας και παράλληλα θα εμποδίσει την υπέρμετρη χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου με όλη την περιβαλλοντική επιβάρυνση που αυτό προκαλεί.. Παράλληλα θα εμποδίσει την αναμενόμενη αστικοποίηση της Σαλαμίνας, η οποία θα πρέπει να διατηρήσει τη φυσιογνωμία της και να επενδύσει στο συγκριτικό της πλεονέκτημα, που είναι το φυσικό της περιβάλλον και η ποιότητα ζωής που μπορεί να προσφέρει και μάλιστα σε τόσο μικρή απόσταση από την πρωτεύουσα. Αυτά θα χαθουν με την δημιουργια οδικης ζευξης και θα καταστησουν τη Σαλαμινα ένα ακομη προαστιο του Πειραια αφαιροντας της όλα τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα.