Αρχική Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 30 – Οργάνωση Συστήματος ΜεταφορώνΣχόλιο του χρήστη Περιβαλλοντικός Όμιλος Σαλαμίνας "Perivos" | 2 Απριλίου 2014, 15:39
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 30 Παράγραφος 4: Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος που προτείνεται θεωρούμε ότι δεν έχει αξιολογηθεί στο επίπεδο που θα έπρεπε. Η περιβαλλοντική υποβάθμιση που αναμένεται να προκληθεί, έρχεται σε αντίθεση με τις βασικές αρχές του ίδιου του Ρυθμιστικού, που θέτει σε υψηλή προτεραιότητα την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο όταν σοβαρά θέματα υποδομών δεν έχουν λυθεί στο νησί : όπως Δασικοί χάρτες, καθορισμός χαμηλών συντελεστών δόμησης, μη ύπαρξη Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού, ανεπαρκές οδικό δίκτυο, μη ουσιαστική προστασία αρχαιολογικών χώρων, χωροθέτηση ζωνών Περιοχής Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών κ.α. Παράλληλα η ζεύξη επίσης έρχεται σε αντίθεση με τη γενική φιλοσοφία τόσο του Ρυθμιστικού, όσο και με τη Γενική πανευρωπαϊκή τάση που πρεσβεύει την αποθάρρυνση χρήσης ιδιωτικών αυτοκινήτων. Για τη Σαλαμίνα ειδικότερα, θα μπορούσε να ενισχυθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, όπου και περιβαλλοντικά θα ήταν αποδεκτό και θα βελτίωνε τους χρόνους και την ευκολία μετάβασης σε αυτόν (ενδεικτικός χρόνος 20 λεπτά) Εναλλακτικά θα μπορούσε να κατασκευαστεί υποθαλάσσια ζεύξη αποκλειστικής χρήσης από μέσο σταθερής τροχιάς που θα έλυνε τα πιθανά προβλήματα ενώ παράλληλα δε θα δημιουργούσε άλλα.