Αρχική Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 30 – Οργάνωση Συστήματος ΜεταφορώνΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Ευσταθίου | 3 Απριλίου 2014, 01:20
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 30 παρ4 περ 2. Ο χαρακτηρισμος της υποθαλασσιας ζευξης Περαματος - Σαλαμινας ως "πρωτευων αξονας μητροπολιτικης σημασιας" δεν νομιζω οτι αντιστοιχει στην πραγματικοτητα. Μαλλον το θεμα τιθεται για την αποσυμφορηση του Περαματος απο την κινηση των ΙΧ αυτοκινητων. Οσον αφορα την κινηση των αυτοκινητων απο και προς τη Σαλαμινα και τωρα θα μπορουσε να οδηγηθει παρακαμπτοντας το Περαμα προς τη Λ. Σχιστου. Η καλυτερη και ταχυτερη και οικονομικοτερη μετακινηση για τους κατοικους της Σαλαμινας , Περαματος, Ικονιου, Κερατσινιου θα γινεται οταν επεκταθει η γραμμη με ελαφρυ μετρο απο τον Πειραια προς τις περιοχες αυτες. Οι μεγαλοι αυτοκινητοδρομοι εντος πυκνοκατοικημενων περιοχων εχουν εγκαταληφθει στην Ευρωπη και δινεται εμφαση στις μετακινησεις με ΜΜΜ.Αν το εργο γινει η Σαλαμινα θα υποστει καιριο πληγμα στο φυσικο της περιβαλλον αφου θα γινει προεκταση του πυκνοδομημενου ομορου αστικου ιστου. Η Σαλαμινα χωρις υποδομες, επαρκες οδικο δικτυο,γενικο πολεοδομικο σχεδιασμο,επαρκεις υπηρεσιες υγειας-παιδειας-προνοιας θα κληθει να σηκωσει το βαρος πανω απο 800.000 ανθρωπων. Η αντιφαση που υπαρχει στο ρυθμιστικο σχεδιο ειναι ευκολα αντιληπτη. Δεν μπορει να κινειται στην προοπτικη της περιβαλλοντικης βελτιωσης των πολεων, αναδειξης των πολιτιστικων μνημειων τους, αειφορια των πορων και ταυτοχρονα να προτεινει υποθαλασσια ζευξη που θα λειτουργησει μονο σαν αγωγος κινησης πληθους οχηματων πανω στο νησι.