Αρχική Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.ΠΆρθρο 24: Μέτρα, Κίνητρα και ΕνισχύσειςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΡΕΓΚΛΗ | 21 Μαΐου 2014, 11:58
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεγάλοι δημόσιοι σταθμοί Ι.Χ. οχημάτων, σταθμοί Μετρό (Αθήνα, Θεσσαλονίκη), υπόγειοι και επίγειοι χώροι μεγάλων εμπορικών κέντρων, σιδη/κοί σταθμοί και μεγάλοι σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων, αναξιοποίητοι μεγάλοι ελεύθεροι χώροι, σχολάζουσες αστικές περιοχές (π.χ. υποβαθμισμένες βιομηχανικές, κλπ.) , όλες οι ανωτέρω με μετασκευές, ενισχύσεις κελυφών και λοιπών υποδομών, συστήνουν ένα ενδιαφέρον και πλούσιο τεχνικό πρόγραμμα με βασικό καμβά (πλέγμα αστικών κοινοχρήστων ΚΔΕΠΑΠ) που θα μπορούσε να εξασφαλίσει σημαντική προστασία σεπληθυσμιακές ομάδες μεγάλων ελληνικών πόλεων.Η μελέτη της ως άνω αστικής χωροταξικής κατανομής χώρων προστασίας (πλέγμα ΚΔΕΠΑΠ), θα πρέπει να καθίσταται υποχρεωτική για τους δήμους ( πιθανή αξιοποίηση μέσω ΣΔΙΤ), ενώ η υλοποίησή τους θα προϋποθέτει προηγηθέντα έλεγχο και έέγκριση από το ΑΟΕΕ σύμφωνα με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο