• Σχόλιο του χρήστη 'Martin Hank' | 29 Οκτωβρίου 2009, 17:32

    Για να καταλάβει κάποιος τι νομοθετείτε και τι αποφάσεις παίρνετε πρέπει να συσχετίσει τους παρακάτω νόμους(βλ.παρακάτω) Και αρχίζουν από το 1934.Θα ήμουν ευτυχής αν εσείς μπορούσατε χωρίς διάκριση περιεχομένου να τους αναφέρετε όταν θα παρουσιάσετε το νομοσχέδιο στη Βουλή. Φαντασθείτε ότι και οι βουλευτές για να ψηφίσουν κατά συνείδηση όπως λέει το Σύνταγμα θα πρέπει να τους ξέρουν αφού τους βρουν πρώτα καθώς και τις αποφάσεις του ΣτΕ. Δεν θάθελα να συνεχίσω επ΄αυτού. Εσείς όμως ως υπεύθυνος υπουργός πρέπει να κάνετε διάκριση περιεχομένου, σκοπού, σε σχέση με τον δικό σας διαφορετικό σκοπό, καθώς και διάκριση διαδικασιών. Πολύ καλά παλιότερα δεν επιτρεπόταν σημειώσεις στη Βουλή. Τους νόμους ,σας τους έχω κατά σειρά χρονολογίας για πιο εύκολη απομνημόνευση. Γιατί νομοθετείτε έτσι; Ποιος πολίτης καταλαβαίνει τι κάνετε, εδώ δεν καταλαβαίνουν και οι νομοθετούντες, ενώ έχουν δύο λάθη (τόσα βρήκα στη γρήγορη ανάγνωση-γιατί και η δουλειά περιμένει) σε αυτούς τους νόμους ένα τυπογραφικό το οποίο επαναλαμβάνετε και σεις στην ηλεκτρονική μεταφορά και ένα ασυνταξίας. Όπως κατανοείτε δημιουργείτε "ειδικούς", δηλαδή δημιουργείτε ελίτ πράγμα μη παραδεκτό για σοσιαλιστικό κόμμα. Θα μπορούσατε απλά να διατυπώσετε την νομοθεσία σας και να πείτε ότι κάθε άλλη διάταξη που αντιτίθεται στη ρύθμισή σας δεν ισχύει. Και αν θέλατε να κάνετε καλή δουλειά θα έπρεπε να αναφέρετε ρητά τις διατάξεις που καταργούνται. Τα «αναστέλλονται» με μια τροποποίηση τροποποιημένου εξαφανίζεται και ουδείς κατανοεί τίποτα. Γράψτε τι «αναστέλλεται», φοβάστε μην ταλαιπωρηθεί ο νομοτεχνικός σας; Γράψτε το περιεχόμενο του νόμου ολόκληρο μην κάνετε αναφορές σε άλλους νόμους που συσχετίζουν ερμηνείες, δεδικασμένα που πιθανόν δεν τα ξέρετε κάν. Αλλά τότε τα πράγματα θα ήταν ξεκάθαρα. Ενώ τώρα αναστέλλουμε τους τροποποιημένους και εν συνεχεία τροποποιούμε τις αναστολές. Τα παραδείγματα είναι άπειρα και πάει λέγοντας. Οι πολίτες σαν και μένα προς τους οποίους απευθύνεται η δημόσια διαβούλευση εκτός από τους εργολάβους και λοιπούς οικιστές των δασών καθώς και τους εξειδικευμένους έμμισθους οικολόγους των μη κυβερνητικών οργανώσεων που γνωρίζουν την νομοθεσία καθώς και τί τροποποιείται ή αναστέλλεται κάθε φορά, θα πρέπει να σπαταλήσουν ώρες και ώρες για να δουν απλά τι προσπαθείτε να πετύχετε. Αλλά όσο και να προσπαθήσουν ο τρόπος αυτός της νομοθεσίας λέει ότι η προσπάθεια είναι χαμένος χρόνος. Το θέμα όμως είναι ότι εκλέγεστε από τους πολίτες για να κάνετε και πράγματα για τους απλούς πολίτες. Οι εν λευκώ εξουσιοδοτήσεις δεν είναι καλό γιατί στο τέλος θα πέσουν όλα στο κεφάλι μας. Και δυστυχώς το αποτέλεσμα φαίνεται όσο και αν τροποποιείται. Θα πρέπει λοιπόν να μελετήσουμε τους εξής νόμους, Π.Δ. αποφάσεις του ΣτΕ κατ΄αρχάς για να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε τί γίνεται αφού τους βρούμε βέβαια ολόκληρους: Ν. 6320/1934 (ΦΕΚ 356 Α) Το από 15.12.1934 προεδρικό διατάγμα (ΦΕΚ 448 Α΄) Α.Ν. 1539/1938 (ΦΕΚ 488 Α) όπως ισχύει. ν.δ. 2185/1952, Ν.Δ. 86/1969 " Δασικός Κώδιξ" (ΦΕΚ 7 Α) Ν. 248/1976 Ν.663/1977 π.δ. 541/1978 "περί κατηγοριών μελετών" (ΦΕΚ 116 Α`). Ν. 947/1979 Ν. 998/1979 (ΦΕΚ 289 Α) Π.Δ.137/1981 (ΦΕΚ41 Α) Π.Δ. 437/1981 (ΦΕΚ 120 Α) Ν.1734/1987 (ΦΕΚ 189 Α) Ν 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α) Ν. 2040/1992 (ΦΕΚ 70 Α) Ν. 2081/1992 (ΦΕΚ 154 Α), Ν.2145/1993 (ΦΕΚ Α 88) ν. 2308/1995 (ΦΕΚ 114 Α`), Ν.2298/1995 (Α 62) N.2601/98 Ν. 2664/1998 Ν. 2717/1999 (ΦΕΚ 97/Α`) Ν.2880/2001,ΦΕΚ Α 9/30.1.2001. Ν.2941/2001(ΦΕΚ 20 1 Α) Ν. 3010/2002 Ν. 3105/2003 (ΦΕΚ 29 Α) Ν.3127/2003, ΦΕΚ Α 67/19.3.2003. Ν 3208/2003 ΦΕΚ Α 303/24.12.2003 Ν 3316/2005 ΦΕΚ 42 Α Ν.3481/2006, ΦΕΚ Α 162/2.8.2006 Ν.3467/2006, ΦΕΚ Α` 128/21.6.2006. Ν.3621/2007, ΦΕΚ Α 279/20.12.2007. Ν.3688/2008, ΦΕΚ Α 163/5.8.2008. Ν.3698/2008, ΦΕΚ Α 198/2.10.2008 Ν.3801/2009,ΦΕΚ Α 163/4.9.2009 Εκτός αυτών τις αποφάσεις του ΣτΕ 2248/2004 1443/2006, 1444/2006, 3354/2007 Το άρθρο 259 του Π.Ν. Το άρθρο 82 του ΚΦΔ Και τις αεροφωτογραφίες των ετών 1945 @1960 τουλάχιστον. Ακόμη στα δημοσιευμένα κείμενά σας υπάρχουν και δυο λάθη Α) «Σε περιmώσεις έκτακτων αναγκών» Ευκαιρία να το διορθώσετε μη δημιουργηθεί νομολογία επ΄ αυτού καθώς και το «Στις ιδιοκτησιακές ρυθμίσεις του παρόντος νόμοι δεν υπάγονται οι εκτάσεις που είναι καταγραμμένες στα βιβλία δημόσιων κτημάτων του Υπουργείου Οικονομικών ως δημόσια κτήματα.» ΄Αντε τώρα εδώ να διακρίνεις τις εκτάσεις. Για τους ίδιους λόγους. Δεν πιστεύω να σας ικανοποιεί αυτός ο τρόπος νομοθεσίας, εάν καταλαβαίνω σωστά αυτά που είπατε από τότε που είσαστε Υπουργός.