Αρχική Κτήμα ΤατοϊουΆρθρο 06: Κατευθύνσεις μελετών έργων υποδομής και κοινής ωφελείαςΣχόλιο του χρήστη Σιμος Μιχαλης | 5 Ιουνίου 2015, 09:27
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο λόγος της ύπαρξης επένδυτικης πρότασης είναι κατά κύριο λόγο η παρουσία αυτής της υπέροχης δασικής έκτασης. Όπως ανέφερε η κ. Τσούπρα το δάσος αυτό είναι ένα θάυμα το πως δεν έχει καεί μέχρι τώρα. Τα μέτρα πυροπροστασίας - πυρασφάλειας που προτείνονται βασίζονται μόνο στο τομέα της καταστολής μιας δασικής πυρκαγιάς. Αυτό αποτελεί μεγάλο σφάλμα διότι μιλάμε για ένα περιαστικό δασος κυρίως χαλεπίου πεύκης του οποίου η ηλικία είναι πάνω από 100 χρονών. Η πεύκη από μόνη της αναπαράγεται μέσω πυρκαγιάς αφού μιλάμε για ένα πυρόφιλο είδος δέντρου. Πρέπει να γίνουν ενέργειες για την πρόληψη της δασικής πυρκαγιάς και όχι μέτρα για την καταστολή αυτής. Τα μέτρα πυροπροστασιας που αναφέρονται είναι προς την λάθος κατεύθυνση. Πρέπει να γίνει καθαρισμός της δασικής έκτασης και αποψίλωση δέντρων αφού μιλάμε για ένα δάσος ακριβώς δίπλα στον αστικό ιστό! Είναι βασικότατο έργο υποδομής και αποτελεί κύριο πυλώνα για την πρόληψη μιας δασικής πυρκαγιάς. Υπενθυμίζω ότι όσες δασικές πυρκαγιές προσβάλανε το κομμάτι της ευρύτερης πάρνηθας λόγω του ότι το δάσος δεν έχει καθαριστεί ποτέ, δεν ανακόπηκαν από τις πυροσβεστικές δυνάμεις όσες και αν ήταν αυτές. Χαρακτηριστικά αναφέρω η δασική πυρκαγιά στους Θρακομακεδόνες προ 2 χρόνων σταμάτησε έξω από τον 6ο Πυροσβεστικο σταθμό Αθηνών όπου βρήκε το φυσικό τεχνητό εμπόδιο. Η Δύναμη των οχημάτων που διατέθηκε ήταν πάνω από 50 οχήματα. Μέτρα πρόληψης!!!!