Αρχική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥΆρθρο 7 Ενεργειακή απόδοση κατά τις αγορές από δημόσιους φορείς (άρθρο 6 της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ)Σχόλιο του χρήστη Χ. Βεζυρίδης | 26 Ιουνίου 2015, 12:55
ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ) ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΩΣ ΤΟ 2020 ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ- ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΛΟΓΩ ΦΘΟΡΑΣ. ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ Ή ΟΡΘΩΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΡΥΠΩΝ, π.χ. ΥΓΡΑΕΡΙΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. ΤΑ ΕΓΓΕΝΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ Ι.Χ. (ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ, ΟΓΚΟΣ, ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ, ΧΡΟΝΟΒΟΡΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ κλπ) ΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ Ή ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΣΤΑ Μ.Μ.Μ. ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗ ΝΥΧΤΑ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ), Ο ΘΕΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.