Αρχική Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξειςΆρθρο 01 – Τροποποίηση και συμπλήρωση του ν. 3889/2010 (Α΄182), όπως ισχύειΣχόλιο του χρήστη Νέστωρ Ζύγρας | 15 Απριλίου 2016, 11:12
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 13, παρ. 7 Η παράγραφος 7 του άρθρου 13 πρέπει να διαγραφεί, ως περιττή. Για την ενημέρωση του κοινού και των δημόσιων υπηρεσιών σχετικά με την πρόοδο του έργου είναι υπερβολή να χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση. Άρθρο 20, παρ. 4 και 5. Τα κτηματολογικά Γραφεία, εν όψει σύνταξης συμβολαίου, εκδίδουν πιστοποιητικό κτηματογραφούμενου ακινήτου, το οποίο χρησιμοποιείται για τον αναφερόμενο στις δύο παραγράφους σκοπό. Το ίδιο πιστοποιητικό μπορεί να τροποποιηθεί κατάλληλα και να περιλαμβάνει μνεία για τον δασικό η μη χαρακτήρα των γεωτεμαχίων. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται η γραφειοκρατία και αποφεύγεται η άσκοπη οικονομική επιβάρυνση του πολίτη. Στο κτηματολόγιο δεν τηρείται πολεοδομική πληροφορία (δυνατότητες κατάτμισης , κλπ.) συνεπώς η αντίστοιχη πρόβλεψη για …. βεβαίωση .. και η αυτοτέλειας ή η νόμιμη κατάτμισή της… δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Άρθρο 22, παρ. 3. Η συνάρτηση του ύψους του τέλους με το εμβαδόν της υπό αντίρρηση περιοχής δεν έχει αιτιολογική βάση και πρέπει να καταργηθεί. Το εμβαδόν δεν επηρεάζει τον όγκο των απαιτούμενων για την διαχείριση της αντίρρησης εργασιών. Άρθρο 23 παρ. 3, εδάφιο β’. Νέα διατύπωση: Για τις περιοχές που περικλείονται εντός των ορίων της περίπτωσης (β) της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου καταρτίζεται δασικός χάρτης, ο οποίος αναρτάται κατά το άρθρο 14 του παρόντος νόµου για δε τις αντιρρήσεις που θα υποβληθούν στις εν λόγω περιοχές εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα στο επόµενο άρθρο 24. Άρθρο 24, Το εν λόγω άρθρο επιλαμβάνεται το θέμα των στερούμενων έγκρισης οικισμών, ήτοι έρχεται να επιλύσει μια διαχρονική αντίθεση μεταξύ Διοίκησης που υπερασπίζεται τον δασικό χαρακτήρα των εν λόγω εκτάσεων και των πολιτών που αντιμάχονται αυτή την θέση. Έργο της Επιτροπής, όπως περιγράφεται στο προτεινόμενο σχέδιο, είναι η τεκμηρίωση πρότασης αποχαρακτηρισμού των εν λόγω δασικών εκτάσεων, ήτοι η ενίσχυση της επιδίωξης των πολιτών. Επομένως η πράξη της Διοίκησης η οποία πρέπει να τεθεί στην κρίση των πολιτών δεν είναι το έργο της Επιτροπής αλλά η πράξη επισήμανσης των εντός των περιοχών της παρ. 2β του άρθρου 23 δασικών εκτάσεων από την οικεία Δ/νση Δασών. Σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό η όλη διαδικασία χρειάζεται ανασχεδιασμό με ως εξής: • Σύνταξη και ανάρτηση δασικού χάρτη και στις περιοχές της παρ. 2β. • Μη διαβίβαση των αντιρρήσεων που αναφέρονται στις εν λόγω εκτάσεις μέχρι να ολοκληρωθεί το επόμενο βήμα. • Ολοκλήρωση του έργου της Επιτροπής, η οποία πρέπει να λάβει γνώση των αντιρρήσεων. • Δημοσιοποίηση της έκθεσης της Επιτροπής στον Δήμο • Υποβολή τυχόν συμπληρωματικών στοιχείων από τους αντιρρησίες • Διαβίβαση των αντιρρήσεων και του έργου της Επιτροπής στις ΕΕΑ Παρ. 1. Οι οχτώ μήνες χρειάζονται όταν δεν έχει συνταχθεί δασικός χάρτης εντός των επίμαχων εκτάσεων. Όταν έχει συνταχθεί δασικός χάρτης δεν απαιτείται επισήμναση. Η μνημονευόμενη παράγραφος 7 του άρθρου 3 του ν. 998/79 έχει καταργηθεί με την παρ. 4 του άρθρου 32 του Ν. 4280/14. Ποια η σκοπιμότητα αναφοράς της εδώ? Παρ. 2. Να προβλεφθεί αμοιβή και για τα μέλη των εν λόγω επιτροπών ανάλογη αυτής των ΕΕΑ. Παρ. 3 Η σύνθεση των ΕΕΑ είναι αναντίστοιχη με το περιεχόμενο των εν λόγω αντιρρήσεων. Στις εν λόγω ΕΕΑ πρέπει να αντικατασταθεί ο Γεωπόνος από ένα μηχανικός της οικείας Υπηρεσίας Δόμησης.