Αρχική Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσηςΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Κόντος | 28 Ιουλίου 2016, 12:36
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μονοπάτια εκτός από κατασκευές αναψυχής δεν παύουν να είναι και οδικοί άξονες διέλευσης, με την ευρεία έννοια του όρου και ως εκ τούτου επιβάλλεται η κανονική τους αποτύπωση. Άρα η οριζοντιογραφία, η μηκοτομή, στην οποία θα αποτυπώνονται οι κλίσεις των μονοπατιών ανά τμήματα αυτών αλλά και οι κατά πλάτος τομές θα πρέπει να εκπονούνται και θα αποτελούν την βασική αποτύπωση - "φωτογραφία" της διαδρομής. Η μη ύπαρξη αυτών και άρα η "περί του περίπου" αίσθηση των έργων είναι αυτό που ανεβάζει το κόστος και όχι η αποτύπωση των γεωμετρικών δεδομένων τους. Με βάση τις αρχές της επιστήμης οποιδήποτε έργο αποτυπώνεται για την ύπαρξη μετρήσιμων στοιχείων και δεδομένων τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο κατά την διαδικασία προμέτρησης και προϋπολογισμού αλλά και σε περιπτώσεις αστοχιών των έργων σαν αποδεικτικά μέσα ορθής ή μη πρακτικής. Εδώ χρήσινο είναι να τονίσουμε ότι στις σύγχρονες κοινωνίες η αποτύπωση πάσης φύσεως οδικών αξόνων αποτυπώνεται πλεόν σε 4D (τετραδιάστατα). Οι προτάσεις πισογυρίσματος και υπεραπλούστευσης δεν μας οφήγησαν ούτε πρόκειται να μας οδηγήσουν σε ορθές λύσεις.