Αρχική Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσηςΆρθρο 06 – Προϋποθέσεις και κανόνες για την κατασκευή μονοπατιώνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ | 2 Αυγούστου 2016, 10:30
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είχα την ευκαιρία να συντάξω σαν μελετητής το 1994 (με ανάθεση από τον ΕΟΣ Βόλου), την μελέτη του δικτύου πεζοπορίας του Πηλίου, αν όχι το πρώτο ένα από τα πρώτα δίκτυα πεζοπορίας που χαρτογραφήθηκαν στην χώρα και μάλιστα σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε GPS ούτε ψηφιακοί χάρτες. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το 1ο ΚΠΣ και υλοποιήθηκε από την πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας και παραδόθηκε στο κοινό το 2002. Τα προβλήματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε τότε ήταν πολλά, αφού στην χώρα δεν υπήρχε προηγούμενο. Έκτοτε έχουν υλοποιηθεί και χαρτογραφηθεί πολλά χιλιόμετρα μονοπατιών στον Ελλαδικό χώρο και έχει συγκεντρωθεί σχετική εμπειρία κυρίως στην Ε.Ο.Ο.Α, η οποία έχει εκδώσει και σχετικές προδιαγραφές για το δίκτυο εθνικών μονοπατιών. Αυτή η εμπειρία δεν πρέπει να αγνοηθεί. Σε αυτό το άρθρο ίσως πρέπει να γίνει αναφορά και στις χαρακτηρισμένες ως πολιτιστικά μνημεία λιθόστρωτες διαδρομές από το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΥΠΠΟ, και για τις ιδιαίτερες διαδικασίες αδειοδότησης που ισχύουν και ελέγχονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες των παραπάνω υπουργείων.