Αρχική Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσηςΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V: ΠΡΟΒΟΛΗ – ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣχόλιο του χρήστη ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗ | Naaturefriends Greece | 16 Αυγούστου 2016, 11:07
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προβολή και η δημοσίευση για τα μονοπάτια της Ελλάδας δεν πρέπει να περιορίζεται στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά (βαθμός δυσκολίας, διάρκεια διαδρομής κ.λπ). Χρειάζεται να περιλαμβάνει πληροφορίες για την ιστορία, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό, τη βιοποικιλότητα, τα καταφύγια ή τα καταλύματα, την παραγωγή και την τοπική οικονομία της ευρύτερης περιοχής. Η στόχευση, οι «αποδέκτες» δεν μπορεί να είναι μόνο το «ευρύ κοινό», «οι τοπικοί κοινωνίες» και γενικά και αόριστα «η τουριστική βιομηχανία». Χρειάζεται να γίνουν μεταφράσεις κυρίως στα Γερμανικά (οι χώρες με παράδοση στην ορεινή ψυχαγωγία είναι η Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Βόρεια Ιταλία) και δευτερεύοντος στα Αγγλικά. Με αυτήν την έννοια χρειάζεται συνεργασία με του Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Τουρισμού και ειδική στόχευση με συγκεκριμένα επικοινωνιακά εργαλεία - το internet είναι χρήσιμο αλλά δεν αρκεί - τους κατοίκους της Κεντρικής Ευρώπης. Δείτε ΕΔΩ το Ενημερωτικό Φυλλάδιο των ΦτΦ για τον ΟΛΥΜΠΟ στα αγγλικά. Διακινήθηκε σε Ορειβατικές Ομοσπονδίες και περιοδικά της Ευρώπη με αφορμή τα 100 χρόνια από την πρώτη ανάβαση στον Όλυμπο. https://www.joomag.com/magazine/olympus-the-mountain-of-gods-and-muses/0491926001438089865 Μαραθώνιοι στον Όλυμπο: Το βουνό των Θεών έχει γίνει στόχος και μέσον διαφημιστικής προβολής πολλών εταιρειών. Το επιλέγουν για να διοργανώσουν Μαραθώνιους και μέσω αυτών να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Απ’ ότι γνωρίζουμε πραγματοποιούνται δέκα Μαραθώνιοι το χρόνο στον Όλυμπο. Το ερώτημα που είχε υποβληθεί από το 2012 είναι: «Πόσους Μαραθώνιους μπορεί να αντέξει ο Όλυμπος». http://www.naturefriends.gr/2012/04/2007.html. Καλή η προβολή και πρόσκληση στον Όλυμπο επισκεπτών, ορειβατών, πεζοπόρων και αθλητών αλλά και το βουνό έχει μια ορισμένη «φέρουσα ικανότητα» αλλά και μια φιλοσοφία που είναι αντίθετη από την εμπορευματοποίηση της φύσης και της ιστορίας, και "αναπτυξιακών μοντέλων" τύπου "ΘΡΟΝΟΣ του ΔΙΑ" που προτάθηκε από τον Υφυπουργό Εξωτερικών κ.Μάρδα. http://www.naturefriends.gr/2016/01/blog-post_20.html.