Αρχική Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσηςΆρθρο 05 – Χωροθέτηση – χάραξη – πιστοποίηση νέων ορειβατικών – πεζοπορικών μονοπατιώνΣχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Θεδωρόπουλος | 16 Αυγούστου 2016, 17:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για τη παρ. 2 θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχετικό σχόλιο του Κου ΧΡΗΣΤΟΥ ΛΑΜΠΡΗ ο οποίος αναφέρει οτι θα πρέπει να υπάρξει ΕΠΙΠΛΕΟΝ και συμμετοχή ενός έμπειρου ορειβάτη πέραν του οποιουδήποτε ειδικού επιστήμονα ο οποίος μπορεί να μην αντιλαμβάνεται αλλά και γνωρίζει της έννοιες αλλά και τις ανάγκες ενός πεζοπόρου ή ενός ποδηλάτη μέσα σε ένα μονοπάτι. Με το παραπάνω θέλω να τονίσω ότι στη περίπτωση μη συμμετοχής κάποιου πεζοπόρου ή ποδηλάτη είναι πολύ εύκολο να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του μονοπατιού και στο τέλος να είναι ένα έργο άχρηστο. Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω ότι για τα ποδηλατικά μονοπάτια θα πρέπει να υπάρχει η συμμετοχή τουλάχιστον ενός ποδηλάτη καθ' ότι στα ποδηλατικά μονοπάτια πέραν των όποιων τεχνικών προδιαγραφών θα πρέπει να υπάρξει και μέριμνα στο σχεδιασμό για θέματα όπως π.χ. η ελάχιστη χρήση φρένων (που οδηγεί σε μικρότερες φθορές του εδάφους), η καλύτερη και ανεμπόδιστη ορατότητα μέσα στο μονοπάτι κυρίως σε στροφές(μειώνει κατά πολύ τη όποια περίπτωση ατυχήματος), η χρήση για την οποία σχεδιάζεται ένα μονοπάτι κ.α. Ο δε πεζοπόρος ή ποδηλάτης θα πρέπει να είναι πιστοποιημένος απο κάποιο φορέα ή σύλλογο και να μην είναι ένας τυχαίος "έμπειρος ποδηλάτης - πεζοπόρος" ή ακόμα καλύτερα στον σχεδιασμό των μονοπατιών να συμμετέχουν σύλλογοι που θα έχουν και την ανάλογη πιστοποίηση ή γνωμοδότηση.