Αρχική Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσηςΆρθρο 05 – Χωροθέτηση – χάραξη – πιστοποίηση νέων ορειβατικών – πεζοπορικών μονοπατιώνΣχόλιο του χρήστη Περιβαλλοντική Εταιρεία Πρέβεζας | 21 Αυγούστου 2016, 23:18
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφέρεται καταρχήν ορθά ότι «Η χωροθέτηση ενός μονοπατιού πρέπει να εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό διαχείρισης του χώρου (π.χ. Σχέδιο Διαχείρισης Προστατευόμενης Περιοχής, Διαχειριστικό Σχέδιο Δάσους, Ειδική Μελέτη για το συνολικό δίκτυο δασόδρομων και μονοπατιών μιας ευρύτερης περιοχής, Σχέδιο Αντιπυρικής Προστασίας)» και άποψή μας είναι πως εδώ πρέπει να μπει τελεία, διότι η συνέχεια της πρότασης «ή ουλάχιστον να λαμβάνει υπόψη στοιχεία από τα παραπάνω και να μην είναι αποσπασματική» ανοίγει τον ασκό του Αιόλου. Έχουν τον τρόπο οι τοπικοί άρχοντες να κάνουν τη διάταξη αυτή ΛΑΣΤΙΧΟ και είναι απορίας άξιο πως προτείνεται τέτοια πονηρή διάταξη. Πρέπει να αποσυρθεί! Αν είναι δυνατόν να αποφασίζουν οι εκάστοτε δήμαρχοι και τοπικοί παράγοντες για τη διάνοιξη νέων μονοπατιών. Ας θυμηθούμε λίγο το πανηγύρι των στρωμένων με ψήφους δασικών / αντιπυρικών / αγροτικών δρόμων που κατασπάραξαν βουνά και δάση και έβλαψαν μόνιμα τα ωραιότερα αλπικά τοπία (λ.χ. Βερλίγκα – πηγές Ασπροποτάμου). Στο ίδιο άρθρο (5) συμφωνούμε με τη διάταξη ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει προηγείται η αξιοποίηση των υφιστάμενων μονοπατιών. Ωστόσο χρειάζεται περαιτέρω αυστηροποίηση.