• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Τζηρίτης' | 22 Αυγούστου 2016, 08:27

    Οι "σκληρές" υποδομές σπάνια είναι απαραίτητες και χρησιμοποιούνται κυρίως για να αυξάνουν το κόστος λόγω χρήσης δομικών υλικών και έντασης εργασίας. Από την άλλη οι ξύλινες υποδομές "ασφαλείας" είναι εκτεθιμένες στην φθορά του χρόνου και ως εκ τούτου μετά από 2-3 χρόνια χωρίς συντήρηση γίνονται το ίδιο επικίνδυνες. Υπάρχουν αρκετά εγχειρίδια προδιαγραφών ειδικά για πινακίδες πληροφοριών και ερμηνείας π.χ. 1. R.E. Scott, Σουζάνα Ανδρίτσου-ΕΟΕ, 2. http://www.era-ewv-ferp.com/fileadmin/_migrated/content_uploads/ENG_WAYMARKING_2013_web.pdf 3. http://www.eooa.gr/?page_id=563. Το παράρτημα ΙΙ μοιάζει με μια πρόχειρη συρραφή που δεν θα βοηθήσει προς την σωστή κατεύθυνση. Ειδικά στο θέμα κατασκευής "σκληρών" υποδομών που καταστρέφουν την φυσιογνωμία ενός μονοπατιού.