Αρχική ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΆρθρο 49 Διαδικασία ελέγχου οικοδομικής άδειαςΣχόλιο του χρήστη ΤΖΟΥΡΜΑΚΛΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 1 Σεπτεμβρίου 2016, 22:07
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
iv. Παρερχομένης απράκτου της προθεσμίας ελέγχου των δεκαοκτώ (18) ημερών από την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής του φακέλου της οικοδομικής άδειας, θεωρείται αυτοδίκαια ότι έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος από την ΥΔΟΜ. Ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος που έχει αναλάβει τον έλεγχο του φακέλου τιμωρείται πειθαρχικά. Σας παρακαλώ πείτε μου πως είναι δυνατό ο Νομοθέτης να βρίσκεται ''εκτός τόπου και χρόνου'' στο συγκεκριμένο σημείο του Νομοσχεδίου. Μεταφέρατε τις ΥΔΟμ στους Δήμους. Οι περισσότεροι έχουν συνταξιοδοτηθεί και από μετατάξεις όλοι οι Μηχανικοί έχουν πάει σε Τεχνικές Υπηρεσίες και όχι στις ΥΔΟΜ. Δεν υπάρχουν πλέον υπάλληλοι στις ΥΔΟΜ και αυτό δεν έχει ελεγχθεί απ' το κράτος. Πόσοι υπάλληλοι απαιτούνται λοιπόν κατόπιν μελέτης που δεν έχει κάνει το κράτος για κάθε ΥΔΟΜ ανάλογα του πληθυσμού και τα χαρακτηριστικά του κάθε τόπου; Όταν η κάθε υπηρεσία είναι έρμαιο του Δημάρχου ο οποίος μετακινεί υπαλλήλους ενδεχομένως και χωρίς να υπάρχει ανάγκη από ποιόν ελέγχεται; Πως είναι δυνατόν λοιπόν χωρίς να έχουν προηγηθεί όλα αυτά, να ζητείται ο υποχρεωτικός έλεγχος σε 18 μόλις ημέρες όταν υπάρχουν υπηρεσίες που έχουν έναν μόνο Μηχανικό και έχει τόσους φακέλους αλλά και άλλες υποθέσεις να ελέγξει; Πόσες φορές σας έκρουσε ο Συνήγορος του Πολίτη τον κώδωνα του κινδύνου για την υποστελέχωση των ΥΔΟΜ και ότι μ' αυτό το τρόπο ο πολίτης στραγγαλίζεται και ακυρώνεται οποιαδήποτε προσπάθεια ανάκαμψης. Πως επιβραβέυετε μ' αυτό το τρόπο τους υπαλλήλους που προσπαθούν να εξθπηρετήσουν τους Πολίτες. Αλήθεια έχετε ελέγξει πόσο δουλεύουν κάποιοι υπάλληλοι στις Υ.ΔΟΜ, (πράγμα πολύ εύκολο απ' το e-πολεοδομία-στην καρτέλα παραγωγικότητας υπαλλήλων)σε αντίθεση με κάποιους που λουφάρουν σε άλλα τμήματα των Δήμων ως εκλεκτοί των Δημάρχων; Σας παρακαλώ ως υπάλληλος 13 ετών σε μεγάλη Πολεοδομία και από μετάταξη σε μικρή μη μας καταδικάζετε με την πειθαρχική δίωξη χωρίς να ελέγξετε τα ανωτέρω. Αλλάξτε το.....γνωρίζετε ποιά είναι η σωστή μέθοδος. Η ΕΕΤΑΑ έχει στοιχεία και μπορείτε να κάνετε πρώτα την απαιτούμενη στελέχωση των ήδη υποστελεχωμένων υπηρεσιών με μεταφορά δυναμικού από υπερστελεχωμένες υπηρεσίες που δεν έχουν ουσιαστικά αντικείμενο. Μετά τη διαδικασία αυτή μπορείτε να μειώστε ακόμη περισσότερο και τον χρόνο (από 18 σε 15 π.χ. ημέρες). Σας ευχαριστώ........ελπίζω να ληφθούν σοβαρά υπόψη τα ανωτέρω.....