Αρχική ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΆρθρο 6 ΑρμοδιότητεςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Γκούμας | 12 Σεπτεμβρίου 2016, 09:45
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω στην έννοια του Αρχιτεκτονικού Ελέγχου στα ειδικά κτίρια ότι πρέπει να γίνεται. Ο πολιτικός μηχανικός στην σύνθεση των ΣΑ, πιθανώς έχει ρόλο να συμβουλέψει πάνω σε αλλαγές που προκύπτουν πάνω στην λύση, καθώς πλέον οι μελέτες είναι σχεδόν ολοκληρωμένες πριν πάνε στο ΣΑ, και αποφεύγονται πήγαιν-έλα. Οι εφορείες μνημείων έχουν ΠΜ επίσης, αλλά μερικές φορές γνωμοδοτούν όντως και σε θέματα που δεν είναι αρμοδιότητάς τους. Χρειάζεται αποσαφήνηση του ρόλου, όπως γινόταν παλιά στις πολεοδομίες. Ορθά πρέπει να καταργηθούν οι διπλές γνωμοδοτήσεις για το ίδιο αντικείμενο. Εφόσον απαιτείται, θα μπορούσε μέλος της σύνθεσης των ΣΑ να είναι από το ΥΠΠΟ και να τελειώνει εκεί. Ένα θέμα με τα ΣΑ στις περιφέρειες, που δεν ισχύει για όλες αλλά σε μερικές είναι σημαντικό, είναι η χιλομετρική απόσταση των δήμων από τις περιφέρειες (πχ Αττική). Εφόσον πρόκειται για θεσμό που απευθύνονται πολίτες, πρέπει τα ΣΑ να συγκροτούνται σε εύλογες αποστάσεις ή να υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης από κοντινότερη αρχή. Για παράδειγμα, τα Κύθηρα θα έπρεπε να εξυπηρετούνται στην Νεάπολη, το πολύ στη Σπάρτη. Η περιοχή της Τροιζηνίας αντίστοιχα στο Ναύπλιο.