Αρχική ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΆρθρο 83 Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντοςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΠΡΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗΣ | 20 Σεπτεμβρίου 2016, 10:44
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 8, ο προς ψήφιση νόμος απαιτεί μελέτη στατικής επάρκειας ακόμα και για κτίσματα με χρήση κατοικίας. Κάτι τέτοιο θα είναι απαράδεκτο, αφού έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον Ν.4178/2013 όπου απαιτούσε Δελτίου Ελέγχου Δομικής Τρωτότητας Αυθαιρέτου για κτίσματα με χρήση κατοικίας. Το Υπουργείο θα πρέπει να λάβει υπόψη τα εξής: α. Το κόστος της σύνταξης μελέτης στατικής επάρκειας είναι απαγορευτικό για τους ιδιοκτήτες, με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός ιδιοκτήτων που περίμενε τον νέο νόμο για να υπαχτεί, τελικά να το αναβάλει, με ότι αποτέλεσμα θα έχει αυτό για το δημόσιο συμφέρον β. Για τον έλεγχο των υφιστάμενων κατασκευών, ο έλεγχος είναι μακροσκοπικός. Μελέτη στατικής επάρκειας θα απαιτούσε καταπόνηση του φέροντα οργανισμού, για την λήψη δοκιμίων αλλά και αγορά εξειδικευμένου εξοπλισμού υψηλού κόστους από τους μηχανικούς ή περιορισμό της αγοράς σε λίγους προνομιούχους. Θα πρέπει να επανέλθει στον νέο νόμο ότι ίσχυε στον Ν. 4178/2013, σε κτίσματα με χρήση κατοικία, και πιο συγκεκριμένα την εκπόνηση Δελτίου Ελέγχου Δομικής Τρωτότητας. Λάμπρος Ανδριανάκης - Πολιτικός Μηχανικος ΤΕ