Αρχική ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΆρθρο 83 Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντοςΣχόλιο του χρήστη Bαγγελής | 22 Σεπτεμβρίου 2016, 23:29
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επανέρχομαι στο θέμα του έλεγχου στατικής επάρκειας αναφέροντας τα εξής: 1)Γνωρίζουν στο υπουργείο και όχι μόνο (σύμφωνα πάντα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική "πλατφόρμα" του ΤΕΕ) τον αριθμό των κτηρίων που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.4178/13. Εχουν "τολμήσει" να υπολογίσουν δειγματοληπτικά τα κόστη των μελετών και επεμβάσεων αυτών? 2)Εχουμε συναίσθηση σε τι βαθμό ,μειώνουμε(και άλλο) την αξία του κτιριακού δυναμικού της χώρας?Μη ξεχνάμε το έμπρακτο ενδιαφέρων αλλοδαπών για αγορές ακινήτων σε τουριστικές περιοχές. Είναι Αυτονόητο ότι το σύνολο του κτιριακού δυναμικού και κατά επέκταση του συνόλου των τεχνικών έργων επιβάλλεται να είναι απόλυτα ασφαλές σε κάθε δυναμική και στατική καταπόνηση.Το ουσιώδες ερώτημα είναι:Είμαστε βέβαιοι ως πολίτες και ως πολιτεία, ότι μπορούμε να αναλάβουμε το οικονομικό ,ηθικό και κοινωνικό "κόστος"? Προτείνω να παραμείνει το ΔΕΔΟΤΑ, σχεδόν ως έχει.Να αναφέρετε μεν στις συμβολαιογραφικές πράξεις μεταβίβασης ακινήτων να επαφίεται δε στον εκάστοτε υποψήφιο αγοραστή η απαίτηση του έλεγχου στατικής επάρκειας η όχι,δικαίωμα που έτσι και αλλιώς είχε,έχει και θα έχει.