Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 17Σχόλιο του χρήστη ΔΙΕΝΝΗΣ ΑΤΕ (Διέννης Ευάγγελος) | 7 Μαρτίου 2017, 18:28
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αφού μέσα στους οικισμούς επιτρέπονται πρατήρια καυσίμων, πλυντήρια, σταθμοί κοινών (ελαφρών) αυτοκινήτων, επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης και συνεργεία αυτοκινήτων (στα συνεργεία έχουμε τις ακόλουθες λειτουργίες : έλεγχος, διάγνωση, επισκευή και συντήρηση), γιατί να μην επιτρέπονται και Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΙΚΤΕΟ) ελαφρών οχημάτων και μοτό, στα οποία – σε σχέση με τα συνεργεία – διενεργείται ΜΟΝΟ ο έλεγχος. Δεν θα πρέπει να υπάρξει «επιχείρημα» περί ενδεχόμενης αύξησης του κυκλοφ. φόρτου, γιατί και μόνο ο όρος «οικισμός» παραπέμπει σε μικρό πληθυσμό και επιπλέον με δεδομένο ότι ένας έλεγχος και με νομοθετική δέσμευση αλλά και πρακτικά απαιτεί περίπου 25΄, προκύπτουν αμελητέες κυκλοφοριακές επιπτώσεις (π.χ. αντίστοιχος ενός πλυντηρίου αυτοκινήτων). Η ένταξη των ΙΚΤΕΟ ελαφρών οχημάτων και μοτό σε οικισμούς θα μπορούσε να δώσει λύσεις και σε περιπτώσεις ελέγχου, ειδικά των μοτό, που δεν μπορούν διανύσουν δεκάδες χιλιομέτρων για να περάσουν έλεγχο (π.χ. όλη η επαρχία Καλαβρύτων για να περάσει έλεγχο θα πρέπει να «ξενιτευτεί» στην Πάτρα ή στο Αίγιο)