Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 05 – 4. Πολεοδομικό Κέντρο – Κεντρικές Λειτουργίες Πόλης – Τοπικό Κέντρο Συνοικίας-ΓειτονιάςΣχόλιο του χρήστη ΔΙΕΝΝΗΣ ΑΤΕ (Διέννης Ευάγγελος) | 8 Μαρτίου 2017, 10:24
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω στις περιοχές με χρήση Πολεοδομικό Κέντρο, στις οποίες από την πολεοδομική μελέτη απαγορεύονται τα πρατήρια καυσίμων, να υπάρξει ρύθμιση ως εξής : «Η χρήση πρατήρια καυσίμων και ενέργειας και η χρήση πλυντήρια – λιπαντήρια, επιτρέπεται σε κάθε περίπτωση στο βασικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται για τους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης με το ΦΕΚ 561 Δ΄/1990 για δε τις επιμέρους πόλεις επιτρέπεται στους κύριους και δευτερεύοντες άξονες, όπως αυτοί εμφαίνονται στους οικείους χάρτες του Γ.Π.Σ.». Παρατήρηση: τα ανωτέρω δεν έχουν σχέση με το ΚΟΔ του ν. 4269/2014 (ΦΕΚ Α΄142 της 28.06.2014). Η αιτιολόγηση της προτεινόμενης ρύθμισης έχει ως εξής: Η εγκατάσταση πρατηρίων καυσίμων και ενέργειας στο βασικό οδικό δίκτυο, όπως περιγράφηκε παραπάνω, είναι προφανές ότι ενδείκνυται διότι α) από την άποψη της εμπορικής εκμεταλλεύσεως τα πρατήρια στο κύριο οδικό, λόγω του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου, έχουν καλύτερους δείκτες βιωσιμότητας β) η όποια ηχητική όχληση – ηχορύπανση που προκαλείται από τα πρατήρια «επικαλύπτεται» από την αυξημένη στάθμη θορύβου που γενικώς επικρατεί στους κεντρικούς οδικούς άξονες γ) υποβοηθείται η αποσυμφόρηση των άλλων περιοχών (γενικής κατοικίας – πολεοδομικού κέντρου) από τα πρατήρια, διότι εμμέσως αποθαρρύνονται οι ενδιαφερόμενοι για δημιουργία πρατηρίων σε περιοχές με προεξάρχουσα χρήση την κατοικία, αφού οι κύριοι οδικοί άξονες δεν εμφανίζουν τα μειονεκτήματα, τα σύμφυτα με τις περιοχές κατοικίας δ) διευκολύνεται ο καταναλωτής για τον ανεφοδιασμό με την χωροθέτηση των πρατηρίων σε κύριους άξονες ε) η πρόσβαση των βυτιοφόρων ανεφοδιασμού των πρατηρίων είναι πλέον ευχερής και ασφαλής σε κύριους οδικούς άξονες, οι οποίοι έχουν ανετότερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και καλύτερη αστυνόμευση για παράνομη στάθμευση, παρά σε «συνοικιακές» οδούς όπου η προσπέλαση των βυτιοφόρων είναι σε γενικές γραμμές προβληματική στ) δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας υγιούς ανταγωνισμού. Δυστυχώς το θέμα της ανάπτυξης του ανταγωνισμού και της αποφυγής δημιουργίας άτυπων καρτέλ διαφεύγει των μελετητών με αποτέλεσμα π.χ. στα Βριλήσσια να υπάρχουν 3 μόνο πρατήρια. Επίσης πολλές ρυθμίσεις είναι ακατανόητες όπως π.χ. στο Δήμο Κηφισιάς, στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, από τον ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟ έως τη Γέφυρα Βαρυμπόμπης στον δρόμο παραπλεύρως της Εθνικής, όπου ο θόρυβος των αυτοκινήτων ξεπερνάει κάθε όριο, δεν επιτρέπονται πρατήρια !! Ανάλογα επιχειρήματα ισχύουν και για την χωροθέτηση πλυντηρίων στο βασικό οδικό δίκτυο, με έμφαση σε αυτό του αυξημένου θορύβου που προκαλείται από το πλύσιμο των αυτοκινήτων. Για τη ΔΙΕΝΝΗΣ ΑΤΕ Βαγγέλης Διέννης Μηχ. Ηλ. ΕΜΠ – Α.Μ. ΤΕΕ : 13.771