Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 05 – 4. Πολεοδομικό Κέντρο – Κεντρικές Λειτουργίες Πόλης – Τοπικό Κέντρο Συνοικίας-ΓειτονιάςΣχόλιο του χρήστη ΑΦΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ Α.Ε. | 12 Μαρτίου 2017, 19:55
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω την εγκατάσταση των Ιδιωτικών Κέντρων Ελέγχου Οχημάτων (Ι.Κ.Τ.Ε.Ο.) και σε περιοχές Πολεοδομικού Κέντρου. Ειδικότερα: - δεν αναφέρομαι σε ΙΚΤΕΟ μεγάλων οχημάτων, σε αυτά (φορτηγά, συρόμενα, επικαθήμενα) ούτως ή άλλως δεν επιτρέπεται η προσπέλαση σε τέτοιες περιοχές και δεν μπορούν και πρακτικά (ακτίνες στροφής κ.τ.λ.) εκεί να κυκλοφορήσουν. - τα ΙΚΤΕΟ όπως είναι γνωστό θεωρούνται (βλ. ν.2963/2001 – άρθρο 34 § 3, τελευταίο εδάφιο) «εγκαταστάσεις χαμηλής όχλησης» και επίσης απαλλάσσονται από την υποχρέωση υποβολής Μ.Π.Ε. (παλαιότερα – βλ. ν.3534/2007) και τώρα απαλλάσσονται από τη σύνταξη και υποβολή Π.Π.Δ. (Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων). - δεν οχλούν από πλευράς θορύβου, γίνεται μόνο έλεγχος, όχι επισκευή και συντήρηση. - δεν δημιουργούν κυκλοφοριακό φόρτο, σε σύγκριση με Supermarket, πρατήρια κ.ά. αφού η προσέλευση γίνεται με ραντεβού και έχουν ορισμένη δυναμικότητα (ικανότητα παραγωγής ελέγχων/ώρα) η οποία ορίζεται και νομοθετικά (βλ. στο ΦΕΚ 1469 Β΄/2012 την Υ.Α. με Αριθμ. Οικ. /20398/2177 και θέμα «Τροποποίηση των υ.α. 44800/123/1985 ≪Τρόπος, διαδικασία και πιστοποίηση διενέργειας του Περιοδικού Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων≫ και Φ.23/24327/2887/2009 ≪Καθορισμός τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου δικύκλων μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών≫) αλλά και πρακτικά προκύπτει περίπου στα 25’/έλεγχο.