Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 04 – 3. Γενική ΚατοικίαΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Σταμπόλας | 12 Μαρτίου 2017, 21:13
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για πολλοστή φορά μία κυβέρνηση σχεδιάζει να υποβιβάσει το ούτως η άλλος χαμηλό, μορφολογικά, αισθητικά και λειτουργικά, επίπεδο των πόλεων μας στο όνομα της οικονομικής επιβίωσης (άλλοτε οικ/μική ανάπτυξη ή ανάκαμψη, εξαρτάται από τη χρονική περίοδο), με σοβαρότατες και δύσκολα αναστρέψιμες συνέπειες στην ανθρώπινη διαβίωση και με τα οικονομικά ή όποια άλλα οφέλη (εάν τελικά υπάρξουν) να αποδεικνύονται πρόσκαιρα για τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων-πολιτών. Συγκεκριμένα θα αναφερθώ στην εξωφρενικά ανεπίτρεπτη δυνατότητα ανέγερσης ιδιωτικών κέντρων τεχνικού ελέγχου οχημάτων (Ι.Κ.Τ.Ε.Ο.), εντός των περιοχών γενικής κατοικίας !!! Μπορεί η αυτή καθ’ αυτή δραστηριότητα των Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. να εντάσσεται στην κατηγορία χαμηλής όχλησης, δεν είναι όμως καθόλου χαμηλής όχλησης το «προϊόν» εσόδων τους, δηλαδή τα κάθε είδους οχήματα προς έλεγχο (Ι.Χ., φορτηγά, δίκυκλα). Τα Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. χαρακτηρίζονται από αυξημένες απαιτήσεις ως προς την επιφάνεια κτιρίων, αλλά κυρίως ακάλυπτου (περιβάλλοντα) χώρου, οι οποίες οφείλονται στις ιδιαίτερες ανάγκες των ποικίλων διαστάσεων οχημάτων (ελιγμοί, αναμονής και διεκπεραίωση). Δεν είναι τυχαίο ότι και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, και όχι μόνο, επιτρέπεται η ανέγερση αυτών μόνο σε ζώνες με υψηλή ικανότητα διαχείρισης υψηλής κυκλοφορίας και μακριά από κατοικημένες περιοχές (ΒΙ.ΠΕ., ΒΙΟ.ΠΑ., Logistics κ.λπ.). Οι οικιστικές περιοχές εντός αστικού ιστού στη χώρα μας, διότι για αυτές μιλάμε όταν λέμε για «Γενική Κατοικία», έχουν οικοδομηθεί βάσει ξεπερασμένων πολεοδομικών προδιαγραφών, πολλές χωρίς καν προδιαγραφές, ακόμα και οι νεόδμητες. Είναι πυκνοδομημένες, άρα πυκνοκατοικημένες, και με τον διαθέσιμο προς οικοδόμηση χώρο εξαντλημένο. Επίσης, το πλάτος των, ανάμεσα στα οικοδομικά τετράγωνα οδών , έχει παραμείνει στην εποχή που κυκλοφορούσαν κάρα ρυμουλκούμενα από ημίονους. Πρακτικά δεν υπάρχει περιοχή με χρήση Γενικής Κατοικίας, που να δύναται να απορροφήσει την μεγάλη επιβάρυνση, την οποία θα προκαλέσει η εγκατάσταση ενός Κ.Τ.Ε.Ο., στο υφιστάμενο κυκλοφοριακό δίκτυο της περιοχής/γειτονιάς, με σοβαρές συνέπειες στην καθημερινότητα των περίοικων. Οι δε περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις από τις δεκάδες των οχημάτων εν αναμονή προς εξυπηρέτηση στους δρόμους, σε συνάρτηση με την δεδομένη εγγύτητα των όμορων οικοδομικών τετραγώνων, καθώς σπανίζουν τα οικόπεδα ικανοποιητικής επιφάνειας που θα εξασφαλίζουν μία κάποια απόσταση από τις γύρω οικίες, θα είναι σοβαρές και επιβλαβής για την υγεία του τοπικού πληθυσμού. Πολύ φοβάμαι ότι, από το όλο αυτό εγχείρημα θα ωφεληθούν μόνο οι δικηγόροι, οι οποίοι θα κλιθούν να διαχειριστούν τις αναρίθμητες αγωγές των κατοίκων, εις βάρος του οποιοδήποτε ιδιοκτήτη Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. αποπειραθεί να εγκαταστήσει την επιχείρηση του εντός περιοχής γεν. κατοικίας.