Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 04 – 3. Γενική ΚατοικίαΣχόλιο του χρήστη ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 12 Μαρτίου 2017, 22:06
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προκαλεί τουλάχιστον απορία ποιός θα επωφελείτο από μια τέτοια πρόταση (να επιτρέπεται η χρήση ΙΚΤΕΟ-ΚΤΕΟ όλων των κατηγοριών σε περιοχές με χρήση Γενικής Κατοικίας) από πλευράς του Υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος σε μια αγορά των ΚΤΕΟ, η οποία είναι απολύτως κορεσμένη και ήδη υπάρχουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα στις υπάρχουσες μονάδες. Μια τέτοια κίνηση θα οδηγήσει σε πλήρης απαξίωση των υφιστάμενων μονάδων που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου και σε περιοχές με χρήσεις γης χονδρεμπορίου, ΒΙΠΕ και ΒΙΟΠΑ με συνέπεια την οικονομική καταστροφή των επιχειρηματιών που επένδυσαν στον συγκεκριμένο χώρο. Επένδυση που στην πλειοψηφία των υπαρχουσών ΚΤΕΟ ξεπερνά το ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ και συμπαρασύρει μαζί και το προσωπικό που εργάζεται στο κάθε ΚΤΕΟ (τουλάχιστον δέκα άτομα ανά ΚΤΕΟ). Για να μην αναφερθούμε στους κινδύνους περιβαλλοντικής υποβάθμισης του αστικού ιστού με την δημιουργία μεγάλων μονάδων ΚΤΕΟ σε περιοχές γενικής κατοικίας, όταν ως γνωστών οι εγκαταστάσεις ΚΤΕΟ συνιστούν κυρίως βιοτεχνικές έως βιομηχανικές εγκαταστάσεις με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την έντονη παρουσία μηχανολογικού εξοπλισμού. Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση της εγκατεστημένης ισχύος αυτού, το μέγεθος της οποίας κατά περίπτωση υπερβαίνει τα όρια της χαμηλής όχλησης, πόσο δε μάλλον όταν στις εγκαταστάσεις των ΚΤΕΟ μετρώνται το σύνολο των παραμέτρων λειτουργίας ενός οχήματος όπως: οι εκπομπών καυσαερίων, οι εκπομπές θορύβου (ηχομέτρηση), μοτοσυκλετών, ελαφρών και βαρέων οχημάτων, με αντίστοιχη αύξηση της κίνησης των οχημάτων αυτών στις πέριξ των εγκαταστάσεων ΚΤΕΟ, άρα και την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου τους. Με την σημερινή κατάσταση η εξυπηρέτηση των πολιτών δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρόβλημα μια και μπορούν να εξυπηρετηθούν ΑΡΙΣΤΑ από ΚΤΕΟ που είναι αρκετά κοντά τους (χρονική απόσταση της τάξεως των 20 λεπτών περίπου) ειδικά όταν λάβουμε υπόψη ότι μιλάμε για μια διαδικασία που ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ κάθε δύο χρόνια. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥ-ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ από μια τέτοια ρύθμιση είναι οι γνωστές και μη εξαιρετέες εταιρείες εκδόσεων τέτοιων αδειών, οι οποίοι με το αζημίωτο λυμαίνονται τον χώρο των ειδικών εγκαταστάσεων, και στο πλαίσιο αυτό επιθυμούν για ακόμη μια φορά σε βάρος του κλάδου μας, αλλά και των συναφών αυτού (για την αδειοδότηση των οποίων απαιτούνται μελέτες) να δημιουργήσουν μια νέα και προσοδοφόρα γι’ αυτούς αλλά μη βιώσιμη κατά τα άλλα αγορά, καταστρέφοντας την υφιστάμενη και αδιαφορώντας και για την ποιότητα ζωής των κάτοικων των περιοχών που θα ιδρυθούν ΚΤΕΟ μέσα στον αστικό ιστό των πόλεων, απλά και μόνον για να πουλήσουν μερικές άδειες ακόμη όπως έπραξαν και πράττουν στα πρατήρια, τα συνεργεία και μέχρι πρόσφατα και στα ΙΚΤΕΟ. Για τους λόγους κ.κ Υπουργοί και Γενικέ Γραμματέα, καλείστε όπως ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ από τις επιτρεπόμενες χρήσεις στην περιοχή γενικής κατοικίας τα ΚΤΕΟ – ΙΚΤΕΟ.