Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 05 – 4. Πολεοδομικό Κέντρο – Κεντρικές Λειτουργίες Πόλης – Τοπικό Κέντρο Συνοικίας-ΓειτονιάςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Κωνσταντινίδης | 13 Μαρτίου 2017, 12:38
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτιμώ ότι το ΥΠΕΚΑ πρέπει να βάλει ένα τέλος στις στρεβλώσεις της νομοθεσίας που αναφέρονται στη χωροθέτηση των ΙΚΤΕΟ, για τις οποίες βεβαίως την ευθύνη έχει το "επισπεύδον Υπουργείο" (δηλαδή το ΥΠΟΜΕΔΙ). Αντίθετα η αντίστοιχη νομοθέτηση του ΥΠΟΜΕΔΙ για την χωροθέτηση των συνεργείων αυτοκινήτων είναι ορθότατη και ξεκάθαρη. Ακολουθεί το σχετικό απόσμασμα από το Άρθρο 6 του ν. 3710/2008 - ΦΕΚ 216 Α': "'Αρθρο 6 Προσαρμογή της περί συνεργείων νομοθεσίας στις χωροταξικές απαιτήσεις 1. Τα συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων διακρίνονται σε δύο (2) κατηγορίες : α. σε συνεργεία συνήθων οχημάτων ( επιβατικών αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων) μέχρι 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς μέχρι 9 ατόμων, και β. σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς άνω των 9 ατόμων. 2. Τα συνεργεία συντήρησης και επισκευής συνήθων οχημάτων, ........ ...ιδρύονται, μετεγκαθίστανται και λειτουργούν μέσα σε περιοχές όπου επιτρέπεται η ίδρυση και λειτουργία επαγγελματικών εργαστηρίων χαμηλής όχλησης ή όπου δεν απαγορεύεται ρητά από τις εκάστοτε ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις η ίδρυση και λειτουργία συνεργείων είτε γενικώς είτε συγκεκριμένης ειδικότητας. Συγκεκριμένα η θέση είναι κατάλληλη όταν βρίσκεται μέσα: α. Σε περιοχές εντός σχεδίου πόλεως, όπου έχει καθορισθεί με ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις χρήση Γενικής Κατοικίας ή Πολεοδομικού Κέντρου, κατά τα άρθρα 3 και 4 του από 23.2.1987 προεδρικού διατάγματος (ΦΕΚ 166/Δ') ή χρήση "Κατοικία Γενική" (ΚΓ) ή "Πολεοδομικό Κέντρο" (ΠΚ) του πίνακα Ι του άρθρου 2 του π.δ. 81/1980 (ΦΕΚ 27/Α΄), ανεξάρτητα από την ημερομηνία κατά την οποία εντάχθηκαν οι περιοχές αυτές στο σχέδιο πόλεως. β. Σε περιοχές εντός σχεδίου πόλεως, όπου δεν έχει καθορισθεί χρήση γης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον υπάρχει εγκεκριμένο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ), που έχει τεθεί σε ισχύ μετά την 13.6.1997 (ημερομηνία ισχύος του ν. 2508/1997), ισχύουν οι δεσμεύσεις του ΓΠΣ. γ.Σε περιοχές εντός οικισμών προυφισταμένων της 16.8.1923 σύμφωνα με το π.δ. 2/13.3.1981 (ΦΕΚ 138/Δ') και σε απόσταση 500 μέτρων από τα όρια τους, όπως επίσης και σε οικισμούς με πληθυσμό μέχρι 2.000 κατοίκους, σύμφωνα με το από 24.4.1985 προεδρικό διάταγμα (ΦΕΚ 181/ Δ'), και σε απόσταση 500 μέτρων από τα όρια αυτών... " Από τα ανωτέρω προκύπτει το εύλογο ερώτημα : Αφού επιτρέπονται στο Πολεοδομικό Κέντρο συνεργεία συνήθων (ελαφρών) οχημάτων, τα οποία ασχολούνται με τον έλεγχο, τη διάγνωση,την επισκευή και την συντήρηση των οχημάτων, πως γίνεται να μήν επιτρέπονται και "τα τσικό" των συνεργείων, δηλ. τα ΙΚΤΕΟ που ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με τον έλεγχο; Με βάση τα ανωτέρω γίνεται αντιληπτό ότι θα πρέπει να επιτραπεί η χρήση των ΙΚΤΕΟ και στο Πολεοδομικό Κέντρο, σε διαφορετική περίπτωση καταστρατηγείται εμφανώς η Αρχή της Αναλογικότητας του Διοικητικού Δικαίου.