Αρχική ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣΆρθρο 03 – 2. Αμιγής ΚατοικίαΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος Κουτσαρδάκης | 16 Μαρτίου 2017, 19:31
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ακίνητα που έχουν πρόσωπο σε κεντρικούς οδικούς άξονες που διασχίζουν οικιστικές περιοχές όπου η χρήση είναι αμιγής κατοικία παρουσιάζουν τα εξής σημαντικά μειονεκτήματα: α) Τεράστια απαξίωση της εμπορικής αξίας τους, διότι δεν θα επέλεγε κανείς την ανέγερση ή αγορά κατοικίας με πρόσωπο σε κεντρικό οδικό άξονα, αφού έχει άπειρες άλλες επιλογές. β) Οι ιδιοκτήτες των υφιστάμενων κατοικιών δεν βιώνουν συνθήκες αμιγούς κατοικίας λόγω σημαντικής όχλησης που προκαλείται από την διέλευση οχημάτων. γ) Οι κεντρικοί οδικοί άξονες δημιουργούν συνθήκες υψηλής εμπορικής δραστηριότητας, πράγμα το οποίο δεν μπορεί να συμβεί σε περιοχές αμιγούς κατοικίας λόγω του ότι περιορίζεται η εγκατάσταση σημαντικών εμπορικών δραστηριοτήτων. Σε αντίθεση με τα παραπάνω μειονεκτήματα μπορεί να δημιουργηθεί σημαντικό πλεονέκτημα που έχει να κάνει με την ανάπτυξη καθαρά εμπορικών δραστηριοτήτων, λόγω του ότι το καθεστώς αμιγούς κατοικίας έχει δημιουργήσει έλλειψη της κάθε εμπορικής δραστηριότητας. Συγκεκριμένα προτείνεται η προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 18 (Γενικές και μεταβατικές διατάξεις) ως εξής: Από τη δημοσίευση του παρόντος στα οικόπεδα με πρόσωπο επί κύριων οδικών αξόνων, για τις περιπτώσεις που στις θέσεις αυτές έχουν καθοριστεί χρήσεις αμιγούς κατοικίας βάσει του από 23.2.1987 προεδρικού διατάγματος (Δ΄ 166) ή του προεδρικού διατάγματος 81/80 (Α΄27) ή αποκλειστικής κατοικίας βάσει Βασιλικών και Προεδρικών Διαταγμάτων, τα οποία έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση του νομοθετικού διατάγματος της 17.3.1923, επιτρέπονται πλέον των ισχυόντων και η χρήση με στοιχεία 8.1 της παρ.Β του άρθρου 1 του παρόντος και μέγιστης συνολικής επιφάνειας δόμησης (επιφάνεια που προσμετράται στο Σ.Δ.): 1000 τμ Όπου κύριοι οδικοί άξονες για την εφαρμογή του παρόντος νοούνται για την περιοχή της Αττικής και Θεσσαλονίκης οι πρωτεύοντες και δευτερεύοντες άξονες του Ρυθμιστικού Σχεδίου και για τις υπόλοιπες πόλεις οι λεωφόροι και οι πρωτεύουσες αρτηρίες των εγκεκριμένων Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, ΤΧΣ, Πολεοδομική Μελέτη κλπ).