Αρχική Κανονισμός Πυροπροστασίας ΚτιρίωνΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’: ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 5: Οδεύσεις διαφυγήςΣχόλιο του χρήστη Κίμων Παντελίδης | 18 Μαρτίου 2017, 13:20
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι, Θεωρώ ότι η ενότητα 'Οδεύσεις Διαφυγής' είναι περίπλοκη στην διατύπωση και ανάλυση της χωρίς ουσιαστικό λόγο. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν είναι εύκολα κατανοητή ούτε η εφαρμογή των απαιτούμενων μέτρων αλλά ούτε η λογική τους π.χ. για έναν άνθρωπο που έχει εργαστεί στο εξωτερικό στο ίδιο αντικείμενο. Αυτό θα λυνόταν εν μέρει με την ανάδειξη παραδειγμάτων που αφορούν τους σχετικούς υπολογισμούς / αθροίσματα, όπως κάνουν σε όλους τους αντίστοιχους κανονισμούς στο εξωτερικό. Επιπλέον δεν είναι ξεκάθαρη η ανάλυση των απαιτούμενων μέτρων για τις κατακόρυφες οδεύσεις. Επί της ουσίας, ο στόχος είναι να μπορούν με ευκολία και χωρίς κίνδυνο οι χρήστες των χώρων να προχωρήσουν από τις οριζόντιες οδεύσεις στις κατακόρυφες όπου θα βρίσκονται πλέον σε χώρο προσωρινής ασφάλειας. Τα κλιμακοστάσια πρέπει να έχουν αρκετό πλάτος ώστε να δεχτούν το σύνολο των χρηστών, υπολογίζοντας και τις συγχωνεύτηκες ροές (merging flows) ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και μποτιλιαρίσματα στις είσοδούς των οροφών στο κλιμακοστάσιο, ειδικά εάν στον όροφο χ υπάρχει πυρκαγιά. Ίσως τα διατυπωμένα μέτρα να το έχουν υπολογίσει αυτό, αλλά δεν φαίνεται ξεκάθαρα. Η διατύπωση είναι πάρα πολύ σημαντική ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις στην εφαρμογή των μέτρων τα οποία μπορεί στο τέλος να είναι ακατάλληλα. Είναι αρκετά σημεία τα οποία επεξηγούνται με πολύ σύνθετο ή αόριστο τρόπο. Παντελίδης Κίμωνας Senior Fire Safety Officer King's College London