Αρχική ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝΆρθρο 01 – Σχέδιο για τη θέσπιση τεχνικού κανονισμού εγκαταστάσεων CNG & βοηθητικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΤΣΑΦΡΑΚΙΔΗΣ | 7 Αυγούστου 2017, 12:37
Α) Άρθρο 2.2.1 "Γενικά" - Παράγραφος (δ) Το πρότυπο EN 12186 αφορά Σταθμούς Αερίου με μέγιστη πίεση 100bar. Το συγκεκριμένο πρότυπο απαιτεί δύο (2) διατάξεις ασφάλειας, στην περίπτωση που MOPu - MOPd >16bar. Στην προκειμένη περίπτωση οι Σταθμοί αποσυμπίεσης CNG, θα έχουν μέγιστη πίεση εισόδου 250bar. Επιπλέον οι προδιαγραφές ΔΕΣΦΑ για Σταθμούς υψηλής πίεσης ΦΑ με πίεση εισόδου έως 80bar, απαιτούν δύο διατάξεις ασφάλειας (2 x slam-shut) και μία (1) εκτονωτική βαλβίδα (relief). Παρακαλούμε να διευκρινιστεί το πλήθος και το είδος των διατάξεων ασφαλείας. Β) Άρθρο 4.2.3 παράγραφος (iii) Παρακαλούμε να διευκρινιστεί ότι στο διπλό σύστημα ανεξάρτητης ρύθμισης, με δυνατότητα διακοπής της ροής, η κάθε γραμμή ρύθμισης και ασφάλειας θα διαστασιολογηθεί στο 100% της παροχής. Γ) Παρακαλούμε να καθοριστεί η θερμοκρασία λειτουργίας του φυσικού αερίου λαμβάνοντας υπόψη ότι ο εξοπλισμός ρύθμισης (στον οποίο θα έχουμε και τον υποβιβασμό της θερμοκρασίας) έχει σχεδιαστεί βάσει προτύπων μεταξύ -10°C και 60°C. Δ) Παρακαλούμε να οριστούν τα στάδια υποβιβασμού της πίεσης. Ε) Παρακαλούμε να καθοριστούν οι συνθήκες σχεδιασμού (πίεση, θερμοκρασία) και οι συνθήκες λειτουργίας για κάθε ένα από τα στάδια υποβιβασμού της πίεσης ΣΤ) Θα μπορούσε να αποτυπωθεί σχετικό P&I Diagram, για τον προτεινόμενο Σταθμό αποσυμπίεσης πεπιεσμένου φυσικού αερίου?