Αρχική Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχώνΑΡΘΡΟ 3 Ρυθμίσεις θεμάτων χωρικής αρμοδιότητας, έδρας, παραρτημάτων ΦΔΠΠΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Χούμη | 22 Νοεμβρίου 2017, 10:40
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1α. Είναι σημαντικό οι έδρες των Φ.Δ. να είναι εντός των ορίων της ΠΠ, για καθαρά λόγους αμεσότητας στην αναγνώριση και αντιμετώπιση των προβλημάτων και αναγκών αυτής, από όλους τους εμπλεκόμενους, μέλη του Δ.Σ., κέντρα πληροφόρησης, υφιστάμενα ή εν δυνάμει παραρτήματα των φορέων, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες/κατοίκους και επισκέπτες, για την απρόσκοπτη λειτουργία στην ολοκληρωμένη διαχείριση των προστατευόμενων περιοχών, σε συνδυασμό με τη μείωση των λειτουργικών και για μετακίνηση εξόδων, κ.α.. 1γ. Βάσει της προσάρτησης επιπλέον περιοχών, π.χ. ο Φ.Δ. Εθνικού Πάρκου Τζουμέρκων, Περιστερίου και Χαράδρας Αράχθου προβλέπεται να προσαρτήσει πενταπλάσιες σε έκταση περιοχές ευθύνης φτάνοντας αισίως τα 4.259 τετραγωνικά χιλιόμετρα, η ίδρυση παραρτημάτων, εντός των νέων ορίων των προστατευόμενων περιοχών, κρίνεται αναγκαία, όπως και η στελέχωση αυτών με, επιπλέον του υπάρχοντος, προσωπικού. 4. "Με κοινές υπουργικές αποφάσεις δύναται να ιδρύονται άμισθες συμβουλευτικές επιτροπές και στους υπόλοιπους ΦΔΠΠ του άρθρου 2 του παρόντος." -Να μην υπάρχει ειδική πρόβλεψη μόνο για έναν φορέα. Εργαζόμενη σε Κέντρο Πληροφόρησης του Φ.Δ. Ε.Π. Τζουμέρκων, Περιστερίου και Χαράδρας Αράχθου