Αρχική Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχώνΑΡΘΡΟ 5 Διοικητικό Συμβούλιο ΦΔΠΠΣχόλιο του χρήστη Φορέας Διαχείρισης Υγροτόπων Αμβρακικου | 22 Νοεμβρίου 2017, 12:28
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κομβικό σημείο για την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του Δ.Σ. είναι η συστηματική και ανελλιπής παρακολούθηση των Συνεδριάσεών του. Από τη στιγμή που η συμμετοχή στα Δ.Σ. είναι εθελοντική και άμισθη, εναπόκειται στο προσωπικό ενδιαφέρον και ζήλο των μελών. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να προηγείται του ορισμού των μελών α) η αναλυτική ενημέρωση για το έργο και το ρόλο των ΦΔΠΠ, β) η έκφραση επιθυμίας από πλευράς υποψηφίων μελών και γ) η επιλογή από τον Υπουργό Π.ΕΝ. των καταλληλότερων Με τον περιορισμό του Δ.Σ. σε επταμελές και με το μοναδικό προσωπικό να είναι εποχιακό-έκτακτο καθίστανται προβληματικές οι διαγωνιστικές διαδικασίες που απαιτούν τη συγκρότηση α) Επιτροπής Αξιολόγησης, β) Επιτροπής Παραλαβής και γ) Επιτροπής Ενστάσεων. Η μέχρι σήμερα εμπειρία έδειξε μεγάλη ετερογένεια στον τρόπο αντιμετώπισης του θέματος από τους ΦΔ. Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. μέσω τηλεδιάσκεψης ή απομακρυσμένης συμμετοχής θα πρέπει να ενθαρρύνονται προκειμένου να υπάρχει αυξημένη απαρτία. Κατά συνέπεια η προϋπόθεση για πιστοποιημένη αίθουσα ή άλλη διαδικασία που δυσχεραίνει την απομακρυσμένη συμμετοχή θα πρέπει να επανεξεταστεί ή να διευκρινιστεί η έννοια της πιστοποιημένης αίθουσας. Ο Πρόεδρος του ΦΔΥΑ Κωνσταντίνος Κουτσικόπουλος